Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:58:47 GMT

توزیع ۲۱۰ قلم انواع کود توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۶۲۹

توزیع ۲۱۰ قلم انواع کود توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: حدود ۲۱۰ قلم انواع کودهای مورد نیاز کشاورزان از طریق شبکه ی کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی به کشاورزان عرضه می شود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی درباره مناقصات تامین کود از منابع داخلی که اخیرا توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برگزار شده اظهار کرد: این شرکت با برگزاری مناقصات مستمر و برنامه ریزی شده بخشی از نیاز کشور به کودهای فسفاته و پتاسه را از تولیدکنندگان داخلی تامین می نماید؛ در همین رابطه در هفته جاری پنج قرارداد، برای تامین کودهای فسفاته و چهارقرارداد، برای تامین کودهای پتاسه با شرکت های معتبر داخلی تولیدکننده کود نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ادامه سیاست های خود برای تامین کودهای کشاورزی با اولویت تولیدکنندگان داخلی نسبت به برگزاری مناقصات تامین کودهای کشاورزی در هفته آتی نیز اقدام میکند.

اخذ گواهی ثبت موسسه تحقیقات خاک و آب برای واردات کود الزامی شد + سند

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ادامه داد: سیاست حمایت از تولیدکنندگان داخلی کودهای کشاورزی محدود به تولیدکنندگان کودهای پتاسه و فسفاته نبوده و این شرکت در سال جاری نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با 25 شرکت معتبر داخلی اقدام نموده  است.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب به این شرکت ها این امکان را می دهد که حدود 210 قلم انواع کودهای مورد نیاز کشاورزان را از طریق شبکه ی کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی به کشاورزان عرضه نمایند.

رسولی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از ابتدای سال جاری نیز با هدف معرفی محصولات این شرکت ها در سراسر کشور به کارگزاران توزیع نهاده و کشاورزان، کارشناسان ترویج و سایر ذینفعان کودهای کشاورزی، بیست همایش یک روزه معرفی محصولات در استان های مختلف برگزار نموده که مورد استقبال و توجه بسیار قرارگرفته است و تا پایان سال جاری نیز این روند با برگزاری حدود چهل همایش دیگر تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اسداللهی، دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش از انجام برنامه توزیع شیر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به صورت منسجم‌تر خبر داد و گفت: این برنامه در سال تحصیلی جدید منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته برگزار می‌شود و امید می‌رود زنگ مهر و مدرسه با زنگ شیر آغاز شود.

اسداللهی: از ۲۳ مهر سال گذشته وزارت آموزش و پرورش تمام زیرساخت‌های خود را برای اجرای طرح توزیع شیر فراهم کرد و شرکت‌های لبنی در استان‌های مختلف برای کسب آمادگی فرصت خواستند. در برخی از استان‌ها شاهد بودیم توزیع شیر از دی آغاز شد، اما ۷۰ درصد کشور از آذر تحت پوشش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد دانش‌آموزان کشور شیر دریافت می‌کنند، گفت: در کشور ۵۰۰ واحد تولید لبنی وجود دارد و استاندارد‌های شیر مدارس بسیار سخت‌گیرانه‌تر از شیر بازار است. از بین ۵۰۰ شرکت، ۸۴ شرکت واجد شرایط شدند. براساس رتبه‌بندی و تمایل آنها ۲۰ شرکت از میان این شرکت‌های داوطلب وارد طرح توزیع شیر مدارس شده‌اند. برخی از شرکت‌های لبنی نیز در صف انتظار قرار دارند تا در صورت عدم توانایی شرکتی در تامین شیر، این مسئولیت بر عهده شرکت دیگری نهاده شود.

دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش‌وپرورش به سالم‌تر بودن شیر استریل اشاره کرد و افزود: عمده چالش در تامین شیر مدارس، تامین پاکت استریل است چرا که علیرغم ظرفیت تولید آن در کشور تنها ۲۰۰ میلیون پاکت تولید می‌شود. این در حالی است که برای تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز داریم. به واسطه تامین شیر مدارس، چند واحد لبنی که با ظرفیت کمتری کار می‌کردند به ظرفیت آنها اضافه شده و تولید پاکت نیز افزایش یافته است. به دلیل کمبود این پاکت‌ها در هفته‌های منتهی به عید به جای توزیع شیر در پاکت ۲۰۰ سی‌سی از پاکت یک لیتری استفاده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه