Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@00:46:53 GMT

حضور سفرای 4 کشور در ورزشگاه آزادی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۶۶۵

حضور سفرای 4 کشور در ورزشگاه آزادی +تصاویر

صراط:

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 در شرایطی برگزار می شود که تعداد زیادی از سکوهای استادیوم آزادی خالی است. هم در جایگاه استقلالی ها و هم در جایگاه پرسپولیسی ها سکوهای خالی زیادی دیده می شود.

* سید حسین حسینی اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد و مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت.

* بازیکنان تیم پرسپولیس ساعت 15:15 دقیقه وارد زمین شده و هواداران استقلال بلافاصاله علیه آنها موضع گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان تیم استقلال نیز دقایقی بعد از حضور پرسپولیسی ها وارد زمین شدند.

سفیران کشورهای آرژانتین، سوئیس، دانمارک و برزیل و ایتالیا با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

* امید عالیشاه، بشار رسن،فرشاد احمدزاده،مهدی عبدی،محسن ربیع خواه،محمد نادری و رادوشوویچ نیمکت نشینان پرسپولیس در این دیدار هستند.

* حسین پورحمیدی، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، علی دشتی، مهدی قائدی، رضا آذری، سجاد آقایی و محسن کریمی نیمکت نشینان استقلال در ین دیدار هستند.

* هنگام گرم کردن 2 تیم پزشکان دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

* هنگام کردن استقلالی ها روزبه چشمی نظاره گر آماده سازی هم تیمی هایش بود و حتی در کنار نفرات نیمکت نشین این تیم که همگی مشغول آقا وسط بودند هم تمرین نکرد. ظاهرا چشمی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و ممکن است اصلا در این دیدار به میدان نرود زیرا وی تنها مشغول روحیه دادن به بازیکنان به هنگام گرم کردن بود و آنها را تشویق می کرد.

دیدار دو تیم از ساعت 16 آغاز می شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی شهرآورد دربی سفرا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال عصر جمعه میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود و اگر بتواند بازی را به سود خودش تمام کند صدرنشینی را حفظ خواهد کرد.

آبی‌پوشان در حالی مقابل شاگردان سعید دقیقی صف‌آرایی خواهند کرد که جواد نکونام به واسطه کارت زرد بازی قبلی، از نشستن روی نیمکت استقلال محروم است، اما شرایط محرومیت او به شکلی نیست که اجازه گفتگو با شاگردانش را نداشته باشد.

طبق قوانین فیفا، وقتی یک مربی محروم می‌شود اجازه صحبت با تیمش از روی سکو‌ها را ندارد و ناظر بازی چک می‌کند که هیچ‌کدام از اعضای نیمکت هنگام برگزاری مسابقه با تلفن همراه صحبت نکنند. از طرف دیگر، در صورتی که یک مربی هنگام برگزاری جام جهانی با محرومیت مواجه شود، قبل از شروع مسابقه و هنگام استراحت بین دو نیمه نیز اجازه حضور داخل رختکن را ندارد؛ اما این قانون در مورد رقابت‌های یگ برتر ایران اجرا نمی‌شود و بر اساس قواعد سازمان لیگ، مربیان محروم صرفا از نشستن روی نیمکت محروم هستند و فضای رختکن را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین جواد نکونام فردا نه‌تن‌ها می‌تواند قبل از شروع مسابقه داخل رختکن حاضر شود و نکات پایانی را به شاگردانش یادآور شود، بلکه بین دو نیمه نیز اجازه دارد در جمع استقلالی‌ها حضور یافته و شرایط تاکتیکی و تغییرات لازم برای نیمه دوم را تشریح نماید. در هفته گذشته اوسمار ویرا هم دقیقا با استفاده از همین شرایط توانست داخل رختکن پرسپولیس برود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد