Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:55:03 GMT

خون شهدا سند امنیت و آرامش ایران و خاورمیانه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۶۸۱

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابرازخرسندی کرد: خون شهدای انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی پایمال نشد و هم اکنون سند امنیت و آسایش ایران و منطقه خاورمیانه است.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در برنامه مشترک سپاه با نیروی انتظامی تویسرکان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: ما هرچه داریم از فرهنگ سپاه و شهادت است و هر جا این فرهنگ حکمفرما باشد، پیروزیم و هرچقدر از فرهنگ شهدا دور شدیم، شکست خوردیم و  این امر کاملا بر دشمن هم آشکار است که  تلاش می کنند با تفرقه افکنی و انتشار اخبار مخرب و حتی چاپ کتاب ضدشهدا و انقلاب فکر جوانان این مرز و بوم را منحرف سازند و تا جایی پیش رفته که حتی می خواهند اسم و خاطره شهدا را از کوچه ها و خیابانها پاک کنند اما کور خوانده اند و با وحدت ما و احترام به فرهنگ، یاد، خاطره و بزرگداشت شهدا مانند همیشه شکست خواهند خورد چرا که خداوند جایگاه و مقام شهدا را والا و برتر معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تویسرکان نیز با بیان اینکه صبح ظفر نزدیک است، گفت: سیدالشهدا(ع) راه تعالی را برای ما روشن کرد و امروز توجه به اباعبدالله به ما بصیرت می دهد، اگر ما پیشرو و با قدرت در جهان حرکت می کنیم، به خاطر قدم برداشتن در راه اباعبدالله و دست بیعت با امام رهبری، شعارها و آرمانهای انقلاب است که در این کشور همیشه محور بوده و این به خاطر توفیق لبیک مردم به حسین زمان خود مقام معظم رهبری است، اگر امروز بعد از چهار دهه از انقلاب توطئه های دشمنان خنثی شده به برکت بیعت با مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام مرتصی موحدی افزود: تقابل بین کفر و ایمان همیشه بوده و خواهد بود و وحدت بین مسلمین حق را همیشه محقق می کند و خداوند به صراحت در آیات قرآن بیان کرده که همیشه باطل را نابود می کند و مجرمان و منافقان از این امر رنج خواهند برد و نابود می شوند و نمونه بارز نابودی باطل سرنوشت صدام معدوم و نمونه پیروزی حق نیز سرنوشت و راه امام خمینی(ره) است که هنوز راهش با علمداری شاگرد برجسته اش و امت وفادارش ادامه دارد که خوشبختانه در چارچوب همان فرامین و اهداف امام راحل در حال حرکت است و روز به روز شیعه مقتدرتر و شکوهمندتر از قبل ظاهر می شود و امروز همه در این جبهه مقتدر و غرورآفرین شکوه ‌و قدرت خود را در جهان به نمایش گذاشته اند.

وی اظهار کرد: آمریکا در مقابل سرانگشتان قدرت ایران مغلوب است و با تمام ادعای قدرتش در مقابل چند هزار یمنی دست خالی انصارالله مفتضحانه پایمال شد که حتی روزنامه های معروف این کشور نیز به این ذلالت اعتراف می کنند و این باور که آمریکا چتر امنیتی است و می تواند از کشورهای ثروتمند نفتی خلیج فارس حمایت کند، کاملا در هم شکست و این به برکت دفاع مقدس و خون شهدا و رفتن جوانان نسل امروز در این مسیر است و نتیجه این بیعت قدرت نظاامی و اقتصادی و امنیتی اکنون ایران و منطقه است و این مرهون تلاش نیروهای سپاه، ارتش‌و بسیج است که خالصانه در راه دفاع از مملکت و ناموس خود جانفشانی می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خون شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳

ظهر امروز تشییع پیکر شهید بهروز واحدی با حضور سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز ، دکتر عبداللهی استاندار البرز ، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و مردم شهید پرور استان در امامزاده حسن(ع) شهر کرج برگزار شد.

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3060779 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • ۷ کشتار جدید اشغالگران صهیونیست در نوار غزه/ افزایش تعداد شهدا به بیش از ۳۲ هزار و ۶۰۰ تن
  • قدرت‌نمایی هوافضای سپاه با مهران، پاوه و شاهد ۱۴۷
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • آرامش امواج خزری در سواحل مازندران
  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد