Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که سرمربی پرسپولیس، یک هفته پس از ورود مهاجم آبی‌پوشان به ایران وارد کشورمان شده است.

امیرحسین فتحی درباره اظهارات محمدحسن انصاری‌فرد مبنی بر اینکه هیچ بلیتی به باشگاه پرسپولیس داده نشده است، اظهار داشت: بلیت در اختیار ما هم نبوده است و ما نتوانستیم به پیشکسوتان خودمان هم بلیت بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت‌ها در اختیار شرکت توسعه بوده و بر اساس مصوبه شورای تأمین استان تهران، بلیت‌فروشی صورت نگرفته است. تعداد محدودی بلیت VIP و مخصوص باشگاه استقلال بوده و حراست وزارت ورزش و جوانان به صورت جداگانه، بلیت‌های باشگاه پرسپولیس را داده است.

وی در مورد اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه آنها این اتفاق را در دیدار برگشت جبران خواهند کرد، گفت: به امید خدا!

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات گابریل کالدرون درباره تمایل سرخپوشان برای جذب شیخ دیاباته و در مورد قیمت این مهاجم تصریح کرد: ما او را به قیمتی که باید می‌خریدیم، خریدیم. وقتی دیاباته به ایران آمد، کالدرون یک هفته بعد وارد کشورمان شد.

فتحی در پاسخ به این پرسش که در صورت برتری در دربی، آیا پاداش ویژه‌ای برای شاگردان آندره‌آ استراماچونی در نظر گرفته می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: بچه‌های استقلال برای رنگ آبی، پیراهن و ستاره‌های خود بازی می‌کنند، نه پاداش.

وی در مورد عدم بخشش محرومیت فرشید اسماعیلی بیان کرد: برای برطرف شدن محرومیت اسماعیلی تمام تلاش خود را کردیم، اما فدراسیون در آخرین لحظه با این درخواست موافقت نکرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره که حیدر بهاروند گفته بود در روزی که باشگاه درخواست بخشش اسماعیلی را داده بود، سازمان لیگ با آن مخالفت کرد، اظهار داشت: من ندیدم و تنها پاسخ فدراسیون را دیدم.

حمایت از استراماچونی در صورت شکست یا برتری آبی‌پوشان

فتحی در مورد حمایت از استراماچونی در صورت شکست یا برتری آبی‌پوشان گفت: ان‌شاءالله استقلال در این مسابقه موفق باشد، اما نتیجه بگیرد یا خیر، از استراماچونی حمایت می‌کنیم.

وی در واکنش به اینکه از فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی به عنوان جانشین استراماچونی یاد می‌شود، تصریح کرد: این نظر شماست. استراماچونی با ما قرارداد دو ساله دارد و ما تمام قد از او حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد فشار هواداران استقلال به باشگاه راجع به نتایج ضعیف شاگردان استراماچونی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که می‌بریم و همه چیز درست می‌شود. استقلال آماده دربی است و امیدوارم در جوی آرام به پیروزی برسیم. ما در هر سه بازی قبلی شایسته پیروزی بودیم.

فتحی در مورد جذب بازیکن دیگر گفت: ما به دنبال مهاجم دوم هستیم و مشغول بررسی گزینه‌ها. امیدوارم بازیکن مدنظر ما هر چه زودتر به استقلال اضافه شود./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی روزبه پس از 200تایی شدن

به گزارش قدس آنلاین،  روزبه چشمی به رسیدن به ۲۰۰ بازی با پیراهن استقلال واکنش احساسی نشان داد.

روزبه چشمی در بازی استقلال مقابل آلومینیوم به رکورد ارزشمند ۲۰۰ بازی با پیراهن استقلال رسید.

چشمی بعد از رسیدن به این رکورد، یک پست احساسی خطاب به هواداران، هم تیمی ها و کادر فنی استقلال منتشر کرد.

257 251

دیگر خبرها

  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • پست احساسی روزبه پس از ۲۰۰تایی شدن
  • پست احساسی روزبه پس از 200تایی شدن
  • عکس| چشم و چراغ استقلال دویست تایی شد
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • علی خطیر: هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کنند، صحت سنجی علایق رنگی داوران سخت نیست
  • خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • گزینه پیشنهادی دل‌پیرو برای پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس