Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@12:18:48 GMT

(گزارش زنده) استقلال_پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۷۱۰

(گزارش زنده) استقلال_پرسپولیس

فرارو- تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (یکشنبه) و به قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به اینکه تنها 57 هزار بلیت برای این بازی به فروش رفته، به مانند سال‌های گذشته شاهد حضور گسترده هواداران نیستیم، اما تعدادی در بیرون از ورزشگاه دنبال تهیه بلیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۵:۵۵

گوینده ورزشگاه آزادی ۲ ساعت پیش از داربی ۹۰: هواداران فوتبال، خودشان را برای حضور بانوان آماده کنند

در آستانه آغاز دربی تماشاگران این دیدار برای فرار از آفتاب به زیر سایه پناه بردند و به همین دلیل قسمت پایین بیشتر سکوها خالی مانده است. در حال حاضر تعداد تماشاگران استقلالی از پرسپولیسی‌ها بیشتر است.

مسئولان ورزشگاه آزادی برای سرگرم کردن تماشاگران برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته‌اند که شامل پخش موسیقی و نوحه می‌شود. در این بین یک گروه روپایی هم به کنار زمین آمد و دقایقی مقابل تماشاگران روپایی زدند. نکته جالب درباره اجرای این گروه زمانی بود که مجری برنامه به آن‌ها اعلام کرد که زمانشان تمام شده اما آنها بدون توجه به تذکر مجری به کارشان ادامه دادند. البته این گروه روپایی در نهایت پس از تذکرهای متعدد مجری بالاخره از زمین خارج شدند.

از نکات جالب دیگر می‌توان به صحبت‌های مجری برنامه اشاره کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به هواداران به حضور بانوان در ورزشگاه اشاره کرد و گفت که باید هواداران فضای سالمی در ورزشگاه ایجاد کنند چون قرار است بانوان در بازی‌های ملی و در ادامه بازی‌های باشگاهی به ورزشگاه‌ها بیایند. البته دقایقی پس از صحبت‌های مجری، تعدادی از هواداران استقلال شروع به فحاشی به پرسپولیسی‌ها کردند!

همچنین گروه یک دمام‌زنی به کنار زمین آمده بود که به مناسبت برگزاری داربی در ایام محرم برای تماشاگران برنامه اجرا کنند اما هواداران استقلال و پرسپولیس با استفاده از ریتم آنها، تیم محبوبشان را تشویق می‌کردند.

نکته جالبی که در اجرای مجری برنامه وجود دارد، استفاده از لفظ تماشاگران آبی و قرمز به جای تماشاگران استقلال و پرسپولیس است.

Fararu.com Fararunews @ ۱۵:۵۴

ترکیب استقلال برای داربی ۹۰ مشخص شد

آندره‌آ استراماچونی ۱۱ مرد اصلی آبی‌های پایتخت برای دیدار با پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، ترکیب استقلال برای داربی ۹۰ مشخص شد و آبی‌های پایتخت با این ۱۱ نفر به میدان خواهند رفت:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، هروی میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی.

Fararu.com Fararunews @ ۱۵:۵۴

ترکیب پرسپولیس برای داربی٩٠ مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تمیش برای دیدار برابر استقلال را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر استقلال را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز (یکشنبه) با ترکیب علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، احمد نورالهی، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو به میدان می‌رود.

Fararu.com Fararunews @

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!