Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@11:23:44 GMT

ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه داد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۸۲۵

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن  هفته دفاع مقدس  بیانیه‌ای صادر کرد.

اخبار سیاسی- متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

هفته دفاع مقدس و دلاورمردی‌های مردم انقلابی ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح سند افتخاری از محصول مقاومت و بیان‌گر سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ملت آگاه و هوشیار ایران به خوبی می‌دانستند که جنگ پایان ماجراجویی دشمنی که ۸ سال در مقابل آن‌ها جنگیده نیست بلکه نبرد با دشمن در جبهه‌های مختلف ادامه خواهد داشت و این فرزندان غیور و دلیر ملت ایران در نیرو‌های مسلح بودند که با اتکا به خدا و تحت رهنمود‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و ارتقا توان روحی و رزمی خود و طراحی و ساخت انواع جنگنده‌ها، موشک‌ها، زیردریایی‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گزینه جنگ نظامی را از دشمن گرفتند و امروز اقتدار دفاعی و بازدارندگی کنونی جمهوری اسلامی ایران محصول مقاومت و درس‌آموزی از هشت سال دفاع مقدس است.

در شرایطی که توطئه‌ها و تهدید‌های جبهه دشمن فراتر از دوران جنگ تحمیلی، میهن اسلامی را هدف قرار داده است و اردوگاه شیطانی دشمنان با محوریت آمریکا، تمرکز بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه را برای عدول نظام و ملت ایران از آرمان‌های انقلاب و منافع ملی خود در دستور کار قرار داده است و هر از گاهی گزینه نظامی را چاشنی نمایش دشمنی خود می‌سازد، این اقتدار دفاعی و صلابت نیرو‌های مسلح و مدافعان انقلاب اسلامی است که با نفوذ هراس و وحشت به عمق ذهن و دل آنان، مانع عملیاتی شدن تهدید‌های سخت و وارد شدن به میدان کارزار با ایران عزیز شده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد، خاطره و راه امام (ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، تبیین و کاربست فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و گنجینه‌های ارزشمند آن را نیاز دائمی کشور و ضامن زنده ماندن روح مقاومت و سلحشوری دانست و تأکید کرد: سربازان غیور ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس و تجارب نوین از رویارویی با تهدید‌های فرامنطقه‌ای، همراه سایر نیرو‌های مسلح و آحاد مردم غیور ایران اسلامی با هوشمندی و هوشیاری، تحرک‌های دشمنان را به طور کامل رصد کرده و با تأسی از رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا اجازه نخواهد داد کوچکترین تهدیدی متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کیان کشور شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس ایران انقلاب جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس ارتش هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر

مراسم احیاء شب‌های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معنوی و پرفیض احیاء شب‌های قدر همچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ‌راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برقرار است.

این مراسم با همکاری هیات انصارالحسین (علیه‌السلام) در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ الی سه بامداد با سخنرانی و قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی برگزار خواهد شد.

حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد است و امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم شده.

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان