Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@04:51:26 GMT

احسان‌پور مدال برنز گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۸۴۳

احسان‌پور مدال برنز گرفت

نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران به مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد رسید.

به گزارش مشرق،‌ در ادامه رقابت های روز پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2019 در قزاقستان، بهنام احسان‌پور نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف رحمانوف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه قاطع 8 بر صفر به برتری رسید و به مدال برنز جهان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حسن یزدانی بدون مبارزه در فینال طلا گرفت

 احسان پور پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس در دور دوم مقابل رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه به برتری ۶ بر ۳ رسید و راهی دور سوم شد.وی در دور بعد به مصاف احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان رفت و در یک مبارزه پر افت و خیز در نهایت با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در مرحله نیمه نهایی برابر ادریسوف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه۲ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

پیش از این علیرضا کریمی در 92 به مدال نقره رسید و یونس امامی در وزن 70 کیلوگرم به مدال برنز جهان رسید.

حسن یزدانی آخرین نماینده ایران در این رقابت‌هاست که باید در فینال به مصاف حریف هندی برود اما گفته می‌شود کشتی‌گیر هندی بدلیل مصدومیت قادر به مبارزه برابر یزدانی نیست.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن تیم ملی کشتی آزاد مدال برنز بهنام احسان پور قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت

به گزارش قدس آنلاین ، تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان حضور دارد که امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۳) دو بوکسور ایران به فینال این مسابقات راه یافتند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار شد که میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری از صعود به فینال بازماند تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

طبق برنامه مبارزات امروز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این «کاراتبایف‌» ازبکستانی را شکست داده بود، برابر «الیاس ماگمادوف‌» از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست وزن خود شد. قشلاقی در دیدار نهایی مقابل نماینده قرقیزستان به روی رینگ می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که در گام نخست مقابل «روشن سولیوف‌» ازبکستانی‌ پیروز شده بود، مقابل «توکتوسونلو» از قرقیزستان به برتری رسید تا به عنوان دومین نماینده ایران، به فینال این رقابت‌ها راه یابد. او در فینال این وزن مقابل بوکسور روسیه قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم اما روزبه صفری که پیش از این «الیم‌ بیکو» از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل «رمضان کارانکوف‌» از روسیه شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان

مبارزات فینال این تورنمنت نیز فردا (دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران هم برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)