Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو انصارالله توقف حملات به عربستان را در راستای دادن فرصتی به این کشور برای خروج آبرومندانه از مخمصه دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشرة، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگویی مطبوعاتی تاکید کرد: عربستان به دلیل حملات خصمانه‌اش به یمن و محاصره این کشور در مخمصه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البخیتی اظهار کرد: هدف از طرح مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن برای توقف حملات پهپادی و نیز حملات با موشک‌های بالستیک و هدایت شونده علیه مناطق مختلف عربستان و تمامی انواع حملات در واقع فرصت مناسبی برای عربستان جهت خروج آبرومندانه از این مخمصه است چراکه طرح ارائه شده در واقع آتش‌بسی یک جانبه یعنی از طرف ماست و ما به امید اینکه عربستان از این طرح استقبال کند، محدودیت زمانی برای آن تعیین نکردیم.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت: ما درباره شکل و شیوه پاسخ عربستان شرطی تعیین نکردیم و محتوا برای ما اهمیت دارد، پاسخی که به پایان جنگ و لغو محاصره منجر شود.

او تاکید کرد: توپ در زمین رهبران عربستان است و امیدواریم آنها از این طرح و فرصت استفاده کنند زیرا توقف جنگ علیه یمن به نفع هر دو کشور است، منافع عربستان در برقراری صلح بیشتر از منافع یمن است زیرا یمن چیز زیادی برای از دست دادن ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی که طارمی از دست داد

مهدی طارمی که در جدول بهترین گل‌زنان ملی بعد از علی دایی، سردار آزمون و کریم باقری قرار دارد، دو فرصت طلایی را برای رسیدن به کریم باقری و عبور از او را از دست داد.

به گزارش مشرق، بازی‌های رفت و برگشت مقابل ترکمنستان فرصت بسیار خوبی بود که طارمی با زدن چند گل خود را به کریم باقری برساند و حتی مثل سردار آزمون از او عبور کند. بازیکنی چون علی دایی معمولا این فرصت‌ها را از دست نمی‌داد و گل‌های زیادی وارد دروازه حریف می‌کرد اما طارمی در دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان هیچ گلی نزد و فقط پاس گل داد.

او البته در فاز هجومی مهره موثری بود و امیر قلعه‌نویی هم از عملکردش رضایت داشت اما به هر حال گل نزد تا فرصت رسیدن به کریم باقری در جدول بهترین گل‌زنان تاریخ تیم ملی را از دست بدهد.

حالا باید دید طارمی از فرصت گل‌زنی به تیمی مثل هنگ‌کنگ در خرداد ماه استفاده می‌کند یا نه. آن‌چه مسلم است امثال سردار و طارمی برای رسیدن به علی دایی کار بسیار سختی در پیش دارند به خصوص طارمی که چند سال هم بزرگتر از سردار آزمون است.

گفتنی است در جدول برترین گل‌زنان تاریخ تیم ملی علی دایی با ۱۰۹ گل در صدر است و بعد از او سردار آزمون با ۵۳ گل، کریم باقری با ۵۰ گل و مهدی طارمی با ۴۶ گل قرار دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • تئاتر، فرصتی تازه برای زندگی است
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟