Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@15:23:19 GMT

پیامک قطع یارانه نقدی ارسال می‎شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۸۸۷

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا؛ از شنبه سی شهریورماه پیامک های ارسالی قطع یارانه برای مشمول ارسال می شوند،آن دسته از افرادی که اعتراض دارند می توانند با مراجعه به پیشخوان دولت کد رهگیری دریافت و اعتراض خود را ثبت کنند.
برچسب ها: یارانه ، قطع یارانه ، پیامک ، دریافت یارانه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

کلیدواژه: یارانه قطع یارانه پیامک دریافت یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، از شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن در سال ۱۴۰۲ خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سیدمجید پوراحمدی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر به‌ویژه تأمین امکانات برای خانه‌دار شدن هنرمندان، گفت: تأمین امکانات برای خانه‌دار شدن اصحاب فرهنگ و هنر از موضوعات مورد تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای دولت مردمی بود. بر این اساس طبق توافق‌های به عمل آمده و پیگیری‌های انجام شده از سوی صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در خرداد ماه سال گذشته فراهم شد. 

او افزود: در گام نخست پس از اعلام اسامی تمامی اعضای صندوق به وزارت راه و شهرسازی، با ارسال پیامک و انتشار فراخوان به تمامی اعضا برای ثبت نام در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن اطلاع رسانی انجام شد. بیش از ۸ هزار نفر از اعضای صندوق در سراسر کشور ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ هزار نفر در کشور واجد شرایط شناسایی شدند. 

پوراحمدی با اشاره به اینکه ۳۴ درصد متقاضیان را اعضای استان تهران تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: براین اساس قطعه زمینی در شهر جدید پرند، برای ساخت بخشی از مسکن هنرمندان تخصیص داده شد و کلنگ ساخت شهرک هنر توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمعی از هنرمندان در آبان ۱۴۰۲ به زمین زده شد. 

مشاور وزیر فرهنگ با اشاره به دعوت از ۹۰۰ هنرمند متقاضی مسکن برای تشکیل پرونده، گفت: طی سه مرحله با انتشار فراخوان و ارسال پیامک از ۹۰۰ نفر از هنرمندان متقاضی برای تشکیل پرونده دعوت بعمل آمد که ۷۰۰ نفر از آنها با حضور در صندوق اعتباری هنر پرونده خود را تکمیل کردند و برای اقدامات بعدی، پرونده این افراد به وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پرند ارسال شد. 

بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر او تاکید کرد: در مراحل بعدی برای سایر افراد واجد شرایط پیامک تشکیل پرونده ارسال خواهد شد. 

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت مسکن هنرمندان در استان‌ها، گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان استانی به‌زودی مراحل ساخت در استان‌ها نیز با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن