Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:53:08 GMT

نفتکش انگلیسی توقیف شده بزوودی آزاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۸۹۵

نفتکش انگلیسی توقیف شده بزوودی آزاد می‌شود

مالک نفتکش «استنا ایمپرو» اعلام کرده که به زودی این نفتکش در ایران آزاد خواهد شد و به راه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از تلریپورت، شرکت سوئدی «استنا بالک»، مالک نفتکش «استنا ایمپرو» اعلام کرده است که نفتکش این شرکت که از چندین هفته گذشته در ایران توقیف بوده است، قرار است به زودی آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید مالک نقتکش انگلیسی دست به دامن پوتین شد

مالک سوئدی نفتکش «استنا ایمپرو» اعلام کرده اطلاعاتی در دست دارد که تائید می‌کند این نفتکش که با پرچم انگلیس در تنگه هرمز از سوی ایران توقیف شده بود، طی ساعات آتی قرار است آزاد شود.

حدود دو هفته پیش از این سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران آزادی ۷ نفر از خدمه این نفتکش انگلیسی را تائید کرده بود.

این نفتکش انگلیسی کمتر از ۲ ماه پیش از سوی یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی هنگام عبور از تنگه هرمز توقیف شده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن نفتکش استنا ایمپرو سوئد انگلیس نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال

علی خطیر پس از مراسم واگذاری باشگاه استقلال به مالک جدید، اظهار داشت: این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۰، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

از علی‌عسکری تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را داد

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از عبدالعلی علی‌عسکری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

دو نام مقدس و دو برند بزرگ با هم همکاری می‌کنند

مدیرعامل استقلال گفت: اتفاقی خوب بین دو برند بزرگ باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس افتاد. با دو نام مقدس امیدوارم این ترکیب اتفاق بزرگی را در جهت توسعه، پیشرفت و شکوفایی باشگاه استقلال رقم بزند. یک بار دیگر از تمام عزیزانی که در این مسیر نقش داشتند تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم این اتفاق در دوره مدیریت من افتاد. مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند.

وی تصریح کرد: از اصحاب رسانه هم بی نهایت سپاسگزارم که در این مسیر حمایت کردند. امیدوارم این حمایت همچنان ادامه داشته باشد تا بتوان اتفاقات خوب در ورزش و فوتبال کشور را رقم زد.‌

نمی‌توانید باور کنید چقدر خوشحالم

خطیر درخصوص اینکه آیا مدیریت باشگاه استقلال ترمیم یا دچار تغییر می‌شود، عنوان کرد: طبیعی است وقتی یک مجموعه جدید، به عنوان سهامدار اصلی باشگاه استقلال یا پرسپولیس ورود می‌کند، حق طبیعی‌اش است برمبنای علایق، سلایق و برنامه‌های مدنظرشان که براساس آن‌ها اقدام به خرید باشگاه کردند، با افراد جدید کار کنند. یک مورد همین تغییر اعضای هیات مدیره و مدیرعامل است.

وی افزود: چه من باشم چه نباشم، بسیار خوشحالم این اتفاق برای باشگاه استقلال رقم خورده است. نمی‌توانید باور کنید بابت این اتفاق چقدر خوشحالم. اثرات این روز بزرگ در آینده برای باشگاه استقلال مشخص می‌شود.

 اجازه بدهید هواداران از این روز بزرگ لذت ببرند

مدیرعامل استقلال درمورد اینکه گفته می‌شود، حق امضا از او گرفته شده، اظهار داشت: نه، اصلا چنین چیزی نیست.

وی درمورد برطرف شدن مشکلات مالی با مالک جدید، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و مطمئنا می‌افتد. باید منتظر بمانیم ببینیم دوستان‌مان در مجموعه هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌ای برای باشگاه دارند. مطمئنا هواداران اخباری خوبی را از این فضا در آینده خواهند شنید. عجول نباشید. تازه این اتفاق قطعی شده، اجازه بدهید از این روز لذت ببریم. بقیه مسائل هم آرام آرام حل می‌شوند.

خطیر درمورد اینکه آیا ضمانت می‌دهد خیال هواداران بابت حل مشکلات مالی راحت شود، عنوان کرد: من نباید ضمانت بدهم، ولی تمام این اتفاقات رقم خورده که این مشکلات حل شوند. به مسائل مثبت نگاه کنید. به حواشی این قضیه ورود نکنید که حق امضا را گرفتند یا ... یک سری دنبال هیجانات هستند. این هیجانات را کنترل کنید و از این روز بزرگ لذت ببرید. اجازه بدهید هواداران هم از این روز بزرگ لذت ببرند. مطمئنم اتفاقات خوب برای باشگاه استقلال می‌افتد.

دیگر خبرها

  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود