Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:48:49 GMT

مسیر کاشان تا مشهد اردهال پنج نقطه حادثه‌خیز دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۹۷۷

مسیر کاشان تا مشهد اردهال پنج نقطه حادثه‌خیز دارد

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرگذر سه راهی روستای چنار، یکی از نقاط حادثه‌خیز مسیر کاشان به مشهد اردهال و استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده و بار ترافیکی روی آن قرار گرفته است.

سید جواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در مسیر شهر کاشان تا مشهد اردهال پنج نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده که اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین نقطه حادثه‌خیز در این مسیر،  پل راوند است که برای اصلاح آن با وزیر راه و شهرسازی مذاکره شده است. زیرگذر آرامگاه شهدای گمنام راوند نیز دومین نقطه است که عملیات اجرایی اصلاح آن آغاز و بر اساس برنامه‌ریزی تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سه‌راهی استرک به کاشان و  همچنین سه‌راهی نشلج نیز در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات عمرانی آن نیز به زودی آغاز می‌شود.

ساداتی نژاد با اشاره به انتخاب پیمانکار جاده سفید شهر به کاشان گفت: عملیات عمرانی دو بانده شدن این مسیر با اعتبار 23 میلیارد ریال آغاز شده است و امیدواریم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: عملیات عمرانی دهانه دوم زیرگذر نوش‌آباد نیز توسط پیمانکار پروژه سفید شهر انجام می‌شود که در تلاش هستیم تا این طرح هرچه سریع‌تر آغاز و در ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اصفهان كاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی