Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

با اتمام فروش ۵۷ هزار بلیت دربی به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس و پر شدن ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه آزادی، سایت سامانه بلیت فروشی الکترونیکی بسته شد. طبق این خبر با توجه به این که تقسیم‌بندی بلیت‌های دربی ۹۰ با تصمیم شورای تامین استان تهران، ۵۰-۵۰ بود، سهم هر تیم ۲۸ هزار و ۵۰۰ بلیت بود که در ساعت ۶ صبح روز یک‌شنبه به صورت کامل فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخبار شهر خبر مسئولان و مدیریت باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار بلیت این بازی هستند. با توجه به اینکه میزبانی این دیدار بر عهده باشگاه استقلال است، مسئولان پرسپولیس انتظار داشتند استقلالی‌ها مانند دربی‌های قبل 50 تا 60 بلیت در اختیار آنها قرار می‌دادند که این اتفاق رخ نداده است. بر اساس اخبار محمد‌حسن انصاری‌فرد و دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس از این اقدام همتایان خود در استقلال دلخورند و انتظار داشتند این باشگاه آنها در چنین شرایط سختی قرار ندهد و به آنها بلیت بازی امروز داده شود. طبق این خبر امیرحسین فتحی در واکنش به گلایه های شدید محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال حتی یک بلیت به پرسپولیس نداده است، گفت: به جرات می گویم که این موضوع دست ما نبوده است و دخالتی در آن نداشته ایم.

طبق اخبار شهر خبر اشپیتیم آرفی مهاجم آلمانی-کوزوویی سابق پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس به ما گفت: کسب دو پیروزی در ابتدای فصل می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان را چند برابر کند.من هم معتقدم پرسپولیس در بازی‌هایش خیلی کم گل می‌زند یا برای گلزنی، کارش سخت می‌شود که این موضوع می‌تواند یک نقطه ضعف برای هر تیمی باشد ولی با نظر کالدرون موافقم.طبق این خبر وی افزود مهاجم‌های تیم به اندازه کافی تغذیه نمی‌شوند. من هم می‌گویم بله کاملاً درست است، چون وقتی مهاجم، توپ خوب نداشته باشد نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد. البته در بازی با صنعت نفت آبادان دیدیم که علی علیپور چند بار صاحب فرصت شد ولی نتوانست گل بزند. او باید از این موقعیت‌ها استفاده کند

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر عبدالعلی چنگیز مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هر چقدر هم که بگویند دیدار سرخابی‌ها یک بازی معمولی است، اما این بازی همیشه حساس است که این حساسیت باعث حضور چشمگیر هواداران می‌شود.عبدالعلی چنگیزدر خصوص برگزاری دربی ۹۰ اظهار داشت: قبل از دربی، استقلال به تساوی دست پیدا کرد و پرسپولیس بازی خود را با پیروزی به پایان رساند. آبی‌پوشان در سه هفته گذشته، نتایج خوبی کسب نکردند و کسب دو امتیاز از سه بازی، آمار قابل قبولی برای استراماچونی و یارانش نیست اگرچه پرسپولیس هنوز به شرایط ایده‌آل دست پیدا نکرده اما آنها در کسب امتیاز، از استقلال موفق‌تر بودند.طبق این خبر وی ادامه داد: مطمئناً هر دو تیم بازی‌های گذشته خود را فراموش خواهند کردتمام تمرکز خود را برای موفقیت در این دیدار خواهند گذاشت تا بتوانند با پیروزی در این بازی، هم شرایط روحی بهتری، پیدا و هم خود را به بالای جدول نزدیک‌تر کنند.

بر اساس اخبار شهر خبر جواد منافی، پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس درباره دربی ۹۰ پایتخت گفت:‌ این مسابقه در هفته‌های اول لیگ برتر برگزار می‌شود و شرایط برای هر دو تیم سخت است. داربی خیلی به این بستگی دارد که مربیان به چه شکلی بازی را شروع کنند. چطور می‌خواهند ساختار دفاعی تیم‌شان را طرح‌ریزی کنند و با چه شیوه‌ای می‌خواهند حمله کنند. به نظر من شرایط پرسپولیس از همه لحاظ بهتر از استقلال است. استقلال هنوز آمادگی لازم را برای ارائه کیفیت ایده‌آل ندارد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر پرویز مظلومی سرمربی پیشین استقلال گفت: با اینکه آبی پوشان تغییرات زیادی در تیمشان داشتند، اما اطمینان دارم بازنده دربی نخواهند بود.این بازی غیر قابل پیش بینی است. اینکه فکر کنیم شرایط هر تیمی بهتر است پس برنده بازی خواهد بود، یک اشتباه است. بار‌ها اتفاق افتاده که تیمی ضعیف‌تر بوده، اما در دربی با تمام توان بازی کرده و به پیروزی دست پیدا کرده است.بنا بر این خبر پرویز مظلومی افزود: درست است که پرسپولیس از سه بازی ۶ امتیاز به دست آورده و استقلال دو امتیاز. اما این ملاکی برای این نیست که فکر کنیم پرسپولیس از پیش برنده است.

طبق اخبار شهر خبر حمید درخشان پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس می‌گوید شرایط سرخ‌پوشان پایتخت بهتر از استقلال است.انتظار می‌رود که وقتی دو مربی خارجی یعنی کالدرون و استراماچونی در پرسپولیس و استقلال باشند، تاکتیک‌ها و شیوه‌های متفاوتی را در بازی داربی مشاهده کنیم. به نظر من شرایط باشگاه پرسپولیس بهتر از استقلال است.طبق این خبر وی افزود پرسپولیس در این مدت بازی‌های بهتری در لیگ انجام داده و دو برد و یک تساوی در این مدت به دست آورده است اما استقلال اینگونه نبوده و شرایط متفاوتی دارد. باید دید که دو تیم چه تاکتیکی استفاده خواهند کرد و چه مهره‌هایی را برای این بازی به کار می‌برند.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!