Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@06:51:54 GMT

بازگشایی شکوفه ها در حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۰۶۴

‍‍‍‍‍‍

۶۰۰ دانش آموز کلاس اولی شهر مشهد به نمایندگی از همه دانش آموزان ایرانی، با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) سال تحصیلی جدید را آغاز کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ظهر امروز بیش از ۶۰۰ دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی از مشهد به نمایندگی از دانش آموزان استان خراسان رضوی با اهدای گل به آستان ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، سال تحصیلی همراه با موفقیت را برای همه دانش آموزان آرزو کردند و با امام مهربانی‌ها میثاق آسمانی بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: این دانش آموزان و نوآموزان به نمایندگی از ۱۳۹ هزار دانش آموز پایه اول و حدود ۸۰ هزار نوآموز پیش دبستانی استان در این مراسم شرکت کردند.


ابوالحسن حقیقی با اشاره به رشد ۱.۳ درصدی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان افزود: تاکنون ۷۴۴ هزار و ۸۵۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی استان ثبت نام کرده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

او افزود: حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) فرصت مناسبی برای کسب علم، اخلاق و آموزش سیره ائمه اطهار (ع) در کنار علم آموزی در مدرسه است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشن شکوفه ها حرم مطهر رضوی دبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت: در ادامه برنامه‌های بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری،  برای اولین بار به صورت کشوری بیست و یکمین دوره مسابقه ادبی تاسیمرغ در ۱۸ شهرستان برگزار شد.

سید مهدی قاضی افزود: این مسابقه ادبی با هدف معرفی شخصیت و آثار این شاعر و عارف بزرگ ایران زمین به دانش آموزان، در قالب ۴۵۰ گروه سه نفره، ویژه دانش آموزان دختر و پسر، در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم برگزار شد.

وی گفت: گزیده‌ای از مطالب چند کتاب ارزشمند عطار نیشابوری به عنوان منبع و به صورت جزوه در اختیار دانش آموزان قرار داده شده بود و آنان در این آزمون به ۳۰ سوال تشریحی و تستی طراحی شده پاسخ دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور افزود: علاوه بر استان خراسان رضوی، دانش آموزان استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان و گلستان نیز به صورت همزمان در این مسابقه شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان