Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد طی اطلاعیه‌ای زمان آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی رشته نوازندگی موسیقی ایرانی دوره کارشناسی پیوسته را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان رشته نوازندگی موسیقی ایرانی مقطع کارشناسی پیوسته واحد تهران مرکزی لازم است برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی روز چهارشنبه سوم مهرماه در ساعات اداری «۱۸ الی ۹» به واحد تهران مرکزی واقع در اتوبان ارتش، سوهانک «شهرک قائم»، مجتمع ولایت، ولایت ۶، سالن اجتماعات مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان رشته فوق در واحد‌های شیراز، لاهیجان، انار و علی آبادکتول در روز چهارشنبه سوم مهرماه باید برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی در ساعات اداری «۱۶-۸» به واحد‌های مزبور مراجعه کنند. بدیهی است نتیجه قطعی پذیرش دعوت‌شدگان به آزمون عملی این رشته متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین این افراد میبایست مبلغ ۳۸۰ هزار ریال بابت هزینه برگزاری آزمون عملی به شماره حساب ۰۱۰۴۴۵۰۴۴۵۰۰۲ نزد بانک ملی ایران شعبه دانشگاه آزاد اسلامی به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی «قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی» واریز کرده و فیش بانکی آن را در هنگام مراجعه برای آزمون عملی تحویل دهند.

متقاضیان مشمول لازم است تا اعلام نتایج آزمون عملی و اعلام اسامی پذیرفته شدگان قطعی، تکالیف وظیفه عمومی خود را به موقع انجام دهند تا با مشکل مواجه نشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش دانشگاه آزاد سرباز امریه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳

سید صالح قریشی امیری معاون علمی و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در برگزاری آزمون سراسری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری این آزمون سرنوشت‌ساز پس از چند سال وقفه در واحد نور خبر داد.

وی اضافه کرد: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، با رقابت یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه در حوزه‌های فرعی دانشکده‌های فنی و مهندسی و معماری دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون علمی و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور عنوان کرد: در صبح نخستین روز آزمون، ۱۹۷ داوطلب گروه آزمایشی ریاضی و ۴۳۲ داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی و بعد از ظهر همان روز، ۱۸۲ داوطلب در گروه‌های آزمایشی هنر‌ و زبان خارجه در بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور به رقابت می‌پردازند، همچنین در صبح دومین روز از برگزاری آزمون سراسری، ۵۶۷ داوطلب شامل ۳۹۴ داوطلب مرد و ۱۷۳ داوطلب زن در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت می‌کنند.

قریشی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون سراسری متذکر شد: هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، اداره برق، آتش‌نشانی، اورژانس و همچنین پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور داوطلبان و برقراری نظم و آرامش انجام شده است.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در برگزاری آزمون سراسری یادآور شد: برگه‌های راهنما نیز تهیه شده تا داوطلبان بتوانند با کمک آنها به راحتی حوزه فرعی امتحانی و صندلی خود را پیدا کنند، داوطلبان قبل از ورود به محل آزمون، باید کیف، موبایل، ساعت هوشمند و اشیا قیمتی خود را به باجه‌های مشخص شده تحویل دهند.

قریشی با آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون سراسری۱۴۰۳ تأکید کرد: این حوزه امتحانی با در نظر گرفتن تدابیر و تمهیدات لازم و ۲۰۵ عامل اجرایی، تلاش می‌کند زمینه را برای برگزاری هرچه آرام‌تر و مطلوب‌تر آزمون سراسری داوطلبان مهیا کند، البته همراهی داوطلبان می‌تواند ما را در انجام هرچه بهتر وظایف یاری رساند.

به گزارش آنا، فرآیند توزیع و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://my.sanjesh.org/login آغاز شده و داوطلبان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد