Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@07:29:27 GMT

دو انتصاب جدید در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۳۴۶

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، بعد از ظهر امروز (یکشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸) طی مراسمی، مهرزاد غیبی با عنوان سرپرست جدید HSE و پدافند غیرعامل این سازمان، به همکاران خود معرفی شد.

سید امید شهیدی نیا، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، امروز طی احکامی جداگانه مهرزاد غیبی را به سمت "سرپرست HSE و پدافند غیرعامل" و غلامرضا کشکولی را سمت "مشاور مدیرعامل در امور HSE و مسئول پژوهش و توسعه" این سازمان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور معاون مدیرعامل، تنی چند از مدیران و مسئولان سازمان و همچنین مسئولین، سرپرستان و کارشناسان HSE سازمان، در ساختمان این اداره برگزار شد.

بعد از این مراسم، غیبی به دفتر کار جدیدش مشایعت و پس از تحویل سیستم به وی توسط کشکولی، بلافاصله کار خود را آغاز کرد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۲ هزار نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس از اشتغال ۲ هزار و ۴۰۲ نفر از کارجویان بومی استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه پارس، سید محمدعلی موسوی با اشاره به تأکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس برای به‌کارگیری نیروهای بومی جویای کار و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۲۶۴ نفر مربوط به شهرستان عسلویه، ۴۹۳ نفر شهرستان کنگان، ۳۱۵ نفر شهرستان دیر و ۲۵۹ نفر  از شهرستان جم هستند.

وی با بیان اینکه ۳۸۶ نفر از نیروهای جویای کار شهرستان‌های دشتی و تنگستان پارسال در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس مشغول کار شده‌اند، افزود: تعداد ۴۸۶ نفر از نیروی کار شهرستان دشتستان و ۱۹۹ نفر از شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه ویژه پارس به‌کارگیری شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس درباره وضع کمپ‌های کارگری، آشپزخانه‌های صنعتی، سرویس‌های ایاب و ذهاب و سایت‌های کارگاهی در سال ۱۴۰۲ گفت: در این سال از ۲۶۰ شرکت بازرسی و برای ۱۹۵ مورد اخطاریه برای رفع نواقص صادر شده است.

موسوی همچنین از تعطیلی پنج کمپ کارگری و معرفی ۱۵ شرکت به مراجع قضایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
 
وی درباره پرداخت مطالبه‌های کارگری به ۶۱۵ مورد بازرسی از شرکت‌ها اشاره کرد و افزود: برای شرکت‌هایی که دارای تأخیر در پرداخت حقوق و مطالبه‌های کارگران بوده‌اند، تعداد ۱۹۷ اخطاریه صادر و ارسال شده که ۳۴ شرکت متخلف به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس به مقایسه آمار حوادث ناشی از کار در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در منطقه ویژه پارس اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۸ پرونده درمورد حوادث ناشی از کار در واحد بازرسی کار مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس تشکیل شد که این پرونده‌ها در سال ۱۴۰۲ به ۱۴۸ مورد کاهش یافت.

موسوی کاهش این پرونده‌ها را بیان‌کننده اهتمام شرکت‌ها به افزایش نظارت واحدهای اچ‌اس‌ئی و جدیت کارگران در رعایت موارد ایمنی دانست.

وی با قدردانی از همکاری شرکت‌هایی که برای به‌کارگیری کارجویان بومی استان بوشهر اهتمام ویژه دارند، خواستار مساعدت همه دستگاه‌های مرتبط و شرکت‌های مستقر در منطقه در سال ۱۴۰۳ برای تداوم روند به‌کارگیری نیروهای بومی شد.

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • اشتغال بیش از ۲ هزار نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی
  • بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران از منطقه ۲