Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@19:50:25 GMT

پوشش زنده| تساوی یک نیمه‌ای سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۳۷۰

پوشش زنده| تساوی یک نیمه‌ای سرخابی‌ها

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و نودمین مصاف تاریخ دو تیم در دربی پایتخت، از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.

داور: موعود بنیادی‌فر

دقیقه 6: مسعود ریگی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ او در چارچوب بود، اما علیرضا بیرانوند موفق به مهار این موقعیت شد.

دقیقه 10: پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه ابتدا با ضربه سر ناقص نوراللهی همراه شد. توپ سپس به تیر دوم رفت که جونیور در محاصره مدافعان استقلال نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

دقیقه 23: پاس در عمق وحید امیری پشت مدافعان استقلال در حالی که می‌توانست به موقعیتی خطرناک برای پرسپولیس تبدیل شود، توسط حسینی دفع شد.

دقیقه 23: علی علیپور از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد، هرچند شوت او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 26: موعود بنیادی‌فر با اعلام خطای شجاع خلیل‌زاده روی داریوش شجاعیان، برای استقلال پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 28: علی کریمی پشت ضربه پنالتی ایستاد که علیرضا بیرانوند موفق به مهار ضربه او شد.

دقیقه 30: علی کریمی با خطایی که روی مهدی ترابی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 42: درگیری مرتضی تبریزی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، داور مسابقه را مجاب کرد تا هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های بورنموث و منچستریونایتد در چارچوب هفته سی‌و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه دین کورت با قضاوت تونی هرینگتون برگزار شد که در نهایت با نتیجه ٢ بر ٢ به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۱۶ دومینیک سولانکه توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و در دقیقه ۳۱ برونو فرناندز هافبک پرتغالی شیاطین‌سرخ توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

۵ دقیقه بعد از گل تساوی جاستین کلایورت برای بار دوم دروازه آندره اونانا را باز کند و بازی در نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۵ برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی توانست دروازه بورنموث را باز کند و در این بازی دبل کند و در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.

بورنموث با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت و منچستریونایتد با این تساوی ۵۰ امتیازی شد و در رده هفتم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • ۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود