Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:49:15 GMT

گفت‌وگوی العالم با سیدحسن نصرالله امشب پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۴۲۸

گفت‌وگوی العالم با سیدحسن نصرالله امشب پخش می‌شود

برنامه «لقاء خاص» امشب گفت‌وگو با رهبر حزب‌الله لبنان را روی آنتن می‌برد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  گفت‌و‌گوی اختصاصی برنامه «لقاء خاص» با سید حسن نصرالله در خصوص توطئه دشمنان در سوریه و یمن و تلاش حزب الله برای خنثی کردن آن امشب از شبکه العالم پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سید حسن نصرالله» رهبر حزب الله لبنان، در برنامه امشب در پاسخ به سوال مجری در مورد روند تحولات سوریه و راه‌های حل معضلات این کشور، به موضوع انتخاب راه‌های مسالمت‌آمیز و گفت‌وگو و راه‌حل‌های سیاسی در وهله اول خواهد پرداخت.

دبیرکل حزب الله لبنان به کمک مسئولین ایرانی و دولت سوریه، برای انجام گفت‌وگو و یافتن راه حل سیاسی مسئله سوریه و سیر تحولات پس از این اقدامات نیز اشاره خواهد کرد .

او در جریان این گفت‌وگو تأکید کرده است که «متجاوزین سعودی از طریق رسانه‌هایشان تلاش کردند بحران سوریه را جنگ شیعه و سنی نشان دهند که در این کار شکست خوردند و بسیاری از شیعیان این منطق را رد کردند، همچنین بسیاری از برادران و علماء و شخصیت‌های سنی و قوای سیاسی اهل تسنن نیز این منطق را نپذیرفتند و رد کردند و این نتیجه ارتباطات شیعه و سنی و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران و دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه‌ای رهبر ایران بوده که منجر به نوعی ایمنی و رابطه و متانت در وضعیت اسلام شد که توانست با بزرگترین فتنه‌ای که برای ایجاد جنگ داخلی بین شیعه و سنی برنامه‌ریزی شده بود، مقابله کند.»

شروع کارِ «نفوذ» در ایستگاه قطار/ تلاش برای رسیدن به آنتنِ فجرِ تلویزیونحضور بازیگران صاحب‌نام در یک سریال دفاع‌مقدس/ «ایل‌دا» سال 99 به تلویزیون می‌آید

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنبن بدان خواهد پرداخت که آنچه امروز در یمن در حال وقوع است سرایت همان فتنه‌ای است که در سوریه اتفاق افتاد و می‌خواهند این بحران‌ها را جنگ شیعه و سنی جلوه دهند و به واقع این فتنه‌ای در جامعه اسلامی است، اما مقاومت توانست خطرناک‌ترین توطئه‌ها چه در سوریه، چه در عراق و چه در بحرین و یمن را خنثی کند.»

برنامه «لقاء خاص» امشب 31 شهریور، ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست شورای امنیت پیرامون وضعیت خاورمیانه و فلسطین و نیز رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک به سر می‌برند، با میریانا اسپولیاریک ایگر، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های کمیته بین المللی صلیب سرخ در خصوص فلسطین و غزه، شرایط انسانی مردم مظلوم فلسطین را بسیار نگران کننده توصیف کرد و گفت: متأسفانه رویکردهای سیاست‌زده، دوگانه و غلط تاکنون باعث شده است تلاش‌های سیاسی برای پایان بحران غزه بی‌نتیجه باقی بماند.

امیرعبداللهیان گفت آنچه اتفاق افتاده، یک فاجعه انسانی در غزه است و تهدیدات نتانیاهو برای حمله به رفح، می‌تواند ابعاد این فاجعه را عمیق‌تر کند. وی نسبت به توسعه تنش هشدار داد و خاطر نشان کرد که سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره خویش‌تن‌داری بوده است.

میریانا اسپولیاریک ایگر، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ نیز در این دیدار با تشکر از تلاش‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به پایان جنگ، از وضعیت وخیم انسانی در غزه شدیداً اظهار نگرانی کرد.

وی با تشریح تلاش‌های کمیته بین المللی صلیب سرخ در ارسال کمک‌ها و کاهش آلام انسانی ساکنان غزه گفت، تمام تلاش‌های خود را به منظور ارسال کمک‌های انسانی به غزه بکار می‌برد.

وی نسبت به شرایط خطرناک رفح نیز ابراز نگرانی کرد و گفت همه تلاش‌های خود را به منظور عدم وقوع یک فاجعه انسانی بکار خواهد بست.

وی همچنین به شرایط نگران کننده انسانی در برخی دیگر از کشورهای منطقه علاوه بر فلسطین اشاره کرد و گفت همه تلاش‌های خود را برای تماس و گفتگو با تمام طرف‌ها که از توان و نفود برای مدیریت اوضاع برخوردار هستند، به کار خواهد بست.

کد خبر 6082881

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان درباره تحولات منطقه
  • تصاویری از صحبت های درگوشی خاتمی و سیدحسن خمینی در یک مراسم /اسحاق جهانگیری هم بود
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند