Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@05:12:12 GMT

از کجا گل بخریم؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۴۴۳

از کجا گل بخریم؟

شاید برای شما هم مثل هر کسی این سوال مهم پیش آمده باشد که از کجا گل بخریم؟ همه ی ما در موقعیت های مختلف از گل ها استفاده می کنیم. در مراسم عروسی از تزئین ماشین عروس و دسته گل عروس گرفته تا مراسم عزا و برای یاد بود درگذشته های خود، تا حتی جشن های ساده و یا هدیه ای ساده تنها برای کسانی که آن ها را از صمیم قلب دوست می داریم، از گل ها استفاده می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع دانستن اینکه از کجا گل بخریم؟ را بسیار مهم تر از قبل می کند. برای این که بفهمیم از کجا گل بخریم، باید فاکتور های مهم و مختلفی را در نظر بگیریم. یکی از فاکتور هایی که به ما کمک می کند بفهمیم که از کجا گل بخریم، قیمت است. هر چه قیمت مناسب تر باشد، مردم تمایل بیشتری نسبت به خرید گل از آن محل خواهند داشت. فاکتور دیگری که ما را در یافتن پاسخ این سوال که  از کجا گل بخریم کمک شایانی می کند، کیفیت و تنوع گل هاست. هر چه تنوع گل های یک فروشگاه گل و یا بازار گل بیشتر باشد، ما را برای خرید از آن بازار ترغیب بیشتری می کند. اما تنها وقتی که هر سه فاکتور قیمت، کیفیت و تنوع با هم همراه باشند پاسخ این سوال که از کجا گل بخریم را به ما میدهد و خرید از یک فروشگاه را برای ما به صرفه می کند. همه ی این موارد اگر در یک گل فروشی و یا بازار گل وجود داشته باشند، گزینه چهارمی را برای ما  به وجود می آورند و آن گزینه دسترسی آسان به آن گل فروشی و یا بازار گل است. اگر در ایامی مثل عید باشیم همین تماشای شلوغی و ازدحامی که در بازار های گل است و شور و نشاط بین مردم که پیش از عید تماشایی تر از قبل هم می شود ما را ترغیب به خرید از این بازار ها می کند، اما وقتی که در ایام عادی سال هستیم و می خواهیم با عجله برای یک قرار ملاقات و یا دیدار یک دوست قدیمی گل بخریم، مطمئنا وقت کافی برای سر زدن  به بازار گل را نداریم و خرید از گل فروشی های داخل شهر و نزدیک خانه یا محل کارمان گزینه ای مناسب تر خواهد بود. در حالت کلی بازار های گل قیمت مناسب تر، و تنوع بیشتری نسبت به گل فروشی ها دارند و دست شما را برای خرید گل باز می گذارند، ولی اگر یک دسته گل یا سبد گل شیک می خواهید و قیمت آن برای شما خیلی مسئله مهمی نیست، خرید از گل فروشی های محلی می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد. در هر صورت برای این که به پاسخ صحیح و دقیق این سوال که از کجا گل بخریم برسید، بسته به شرایط مالی و زمانی خود بهترین تصمیم را بگیرید و به نتیجه ی کلی برسید که از کجا گل بخریم.

از کجا گل بخریم ؟

بازار های گل تهران یا گل فروشی های آنلاین:

بازار های گل زیادی در منطقه های مختلف شهر تهران وجود دارد که مراجعه به آن ها می تواند پاسخ سوال شما در این مورد که از کجا گل بخریم باشد. در ادامه به بررسی معروف ترین بازار های گل شهر تهران می پردازیم.

در گل فروشی های آنلاین میتوانید محصولات آماده مثل گل و گیاه آپارتمانی ، دسته گل ، تاج گل ترحیم را سفارش دهید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

گل های زیبا

از کجا گل بخریم؟ بازار گل شهید محلاتی شهر تهران:

بازار گل شهید محلاتی شهر تهران یکی از معروف ترین و پر مراجعه ترین بازار های گل پایتخت می باشد. این بازار گل علاوه بر اینکه از نظر تنوع گل و اقلام مربوط به آن بسیار غنی است، ویژگی های دیگری نیز دارد که آن را تبدیل به یکی از قطب های خرید و فروش گل در داخل شهر تهران کرده است. در این بازار گل هم می توان به صورت عمده  و کلی اقدام  به خرید گل کرد و همینطور می شود که به صورت تکی و جزئی نیز خرید کرد. این بازار گل از زمان روشن شدن  هوا تا حدود ساعت دوازده ظهر باز است و در پاسخ به این سوال که از کجا گل بخریم می توانید به این بازار گل مراجعه کنید. البته این نکته را فراموش نکنید، در زمان هایی نظیر عید نوروز و سال نو و سایر عید ها و جشن ها با توجه به این که تقاضای عمومی برای خرید گل و سبزه  و گیاه های آپارتمانی در بین مردم افزایش پیدا می کند، ساعت کاری این بازار گل نیز مانند سایر بازار های گل شهر تهران بالطبع افزایش پیدا می کند.

دسترسی عمومی به این بازار گل نیز بسیار راحت است. شما می توانید در ایستگاه های مترو نبرد و یا ایستگاه متروی نیروی هوایی از مترو پیاده شده و سوار تاکسی های خطی نبرد جنوبی و یا دانشگاه تهران جنوب شوید و به راحتی به این بازار گل برسید. هم چنین دسترسی این بازار گل با ماشین هم راحت بوده  و این بازار گل شهری در نزدیکی اتوبان شهید محلاتی قرار گرفته است.

آدرس بازار گل شهید محلاتی: بزرگ راه شهید محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین تر از دادگاه خانواده و بالاتر از دانشگاه فنی آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است.

این بار اگر به این فکر افتادید که از کجا گل بخریم می توانید به این بازار گل فکر کنید.

از کجا گل بخریم؟

از کجا گل بخریم؟ بازار گل امام رضا:

یکی دیگر از بازار های گل شهر تهران، بازار گل امام رضا است. این بازار گل بازار گلی بسیار وسیع و دارای گونه های مختلف و نوع های مختلف گل ها و گیاهان و کاکتوس ها و درخت ها و درختچه ها می باشد. عمده فروش در این بازار گل به صورت عمده ای و خرید های کلی است اما به صورت تکی نیز می توانید خرید کنید. علاوه بر انواع گل ها و گیاه ها که در این بازار گل وجود دارد و به ما کمک می کند که به سوال از کجا گل بخریم جواب دهیم، در این بازار گل شما می توانید اقدام به خرید لوازم و وسیله های تزئینی و انواع مختلف گلدان های رنگارنگ نیز بکنید. اما فقط دسترسی این بازار گل کمی سخت است و باید با ماشین شخصی به آنجا بروید.

آدرس: اتوبان امام رضا، بعد از شهرک مشیریه

از کجا گل بخریم؟ بازار گل شهید فکوری:

این بازار گل در غرب تهران قرار دارد.

آدرس: ابتدای جاده مخصوص کرج، بعد از میدان آزادی

 

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت مناسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند

مدیرعامل توانیر از افزایش ۴ برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از ۱۵ درصد به ۶۰ درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش برق است که از امسال در دستور کار صنعت برق است. - اخبار اقتصادی -

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: از سال گذشته مشترکان با قدرت قراردادی بالای یک مگاوات مکلف به خرید برق از بورس انرژی شدند و در این مرحله شرکت های توزیع عمده برق مورد نیاز خود را از این طریق خریداری می کنند .

وی افزود: عزم دولت و وزارت نیرو بر عدم مداخله در خرید و فروش برق بر اجرای طرح جدید است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه "خرید برق خارج از بازار عمده فروشی در سال گذشته با حدود 30 درصد افزایش به 53 تراوات ساعت رسید"، گفت: این میزان سهم مصرف نزدیک 15 درصد کل معاملات بازار برق بوده و 59 درصد مجموع برق مصرفی صنایع بالای یک مگاوات کشور را شامل می شود.

وی ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه تکلیف شده حجم معاملات برق خارج از بازار عمده فروشی از 15 درصد فعلی به 3030 درصد در سال اول اجرای برنامه و حداقل 60 درصد در سال پایان برنامه برسد که در دستور کار سال جاری شرکت توانیر و وزارت نیرو قرار دارد و اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر فعالسازی حسابهای وکالتی خرید برق در بخش توزیع را از جمله اقدامات انجام شده ذکر کرد و گفت: انتظار می رود از اول اردیبهشت امسال، ماهیانه حداقل 2 هزار میلیارد تومان در این حسابها شارژ شود تا شرکت‌های توزیع نیروی برق نسبت به تامین برق مورد نیاز خود از بورس انرژی اقدام نمایند.

وی افزود: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و یکشنبه هر هفته تسویه و به حساب ذینفعان و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد.

مدیرعامل توانیر استقلال مالی شرکتهای توزیع و انجام نقدی معاملات را از مزایای سازوکار جدید روابط مالی صنعت برق عنوان کرد و گفت: در فاز دوم و با فعال شدن بازار خرده فروشی، سهم شرکتهای توزیع برق نیز در عملیات خرید و فروش برق کاهش می یابد و صرفا هزینه های مربوط خدمات شرکت در بخشهای بهره برداری را دریافت می کنند و عملیات بازرگانی برق به شرکت های خرده فروش برق واگذار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت ۲.۵ همتی صندوق تثبیت از بازار سهام در فروردین
  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند