Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقیقه ۵۲: پاس عمقی با مشایعت کنعانی به بیرانوند رسید، اما او با خروج از محوطه توپ را با پا به میالنه زمین پاس داد و کریمی این توپ سرگردان را یکسره به قصد چارچوب زد که با اختلاف راهی اوت شد.

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه ۴+۴۵: آخرین فرصت نیمه اول با ارسال کوتاه نعمتی از خطای جناح راست، ضربه سر علیپور در تیر اول به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۲۹: علی کربمی هافبک میانی استقلال پشت پنالتی ایستاد و ضربه اش به سمت چپ را بیرانوند باشیرجه بلند دفع کرد و در برگشت نیز شوت بازیکن استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: نفوذ داریوش شجاعیان و کورس او درون محوطه جریمه با شجاع خلیل زاده منجر به افتادن هردو بازیکن شد که بنیادی فر به سود ابی‌ها پنالتی اعلام کرد. 

دقیقه ۲۴: نفوذ شیری از جناح راست و پاس عرضی او پشت محوطه جریمه به علیپور رسید و او بعد از یک کنترل شوت زد که توپ مماس با تیر افقی راهی اوت شد.

دقیقه ۱۱: پشت محوطه جریمه دانشگر روی علیپور خطا کرد. ارسال خطرناک این ضربه ایستگاهی با اثرگذاری سر جونیور راهی اوت شد. شجاع خلیل زاده در موقعیت بهتری برای زدن ضربه نهایی بود.

دقیقه ۷: شوت ناگهانی ریگی از فاصله‌ حدودا ۳۰ متری به چارچوب دروازه پرسپولیس را بیرانوند به آسانی مهار کرد.

آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر نوزدهم، بین تیم‌های همشهری استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده است. نمایی از فضای بالای ورزشگاه نشان می دهد بسیاری از صندلی های دو طرف خالی مانده است.

ترکیب اولیه پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.

ترکیب اولیه استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی.

فرشید اسماعیلی، وینگر تکنیکی استقلال به دلیل محرومیت دربی را از دست داده است. شیخ دیاباته، مهاجم استقلال و سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس بخاطر آسیب دیدگی در فهرست دو تیم حضور ندارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تظاهرات مصر هپکو اراک حسن یزدانی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس دربی 91 تابناک ورزشی پرسپولیس استقلال استقلال و پرسپولیس کالدرون استراماچونی تظاهرات مصر هپکو اراک حسن یزدانی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس