Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت افتخاری روز یکشنبه در آئین بهره برداری از ۶۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده توسط اتوبوسرانی اصفهان در پردیس هنر افزود: برخی از این اتوبوس‌ها در پایانه اتوبوسرانی متوقف بودند و برخی هم توسط افراد فنی و پیمانکاران مورد بازسازی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اضافه کرد: مجموعه ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی از اول مهرماه با تلاش راهوران آماده خدمات رسانی به مردم اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به اینکه روزانه ۵۵۰ هزار نفر با اتوبوس جابه جا می‌شوند، گفت: سیستم اتوبوسرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در کشورهای دنیا رکن اصلی حمل‌ونقل همگانی سیستم اتوبوسرانی است که کم لطفی به این سیستم ناشی از عدم اطلاع و آگاهی است.

وی، خواستار حمایت ویژه از شرکت واحد اتوبوسرانی شد و افزود: در ۶ ماه گذشته علاوه بر فعالیت در حوزه بازسازی در حوزه بهره‌برداری از پایانه‌ها تلاش بسیاری صورت گرفته است.

افتخاری بیان کرد: بخش اعظم هزینه‌ بازسازی اتوبوس‌ها برای نخستین بار در ردیف بودجه شهرداری‌های مناطق قرار گرفت از این رو صرف کمک شهرداری مرکزی در این راستا نادرست است و باید تمامی مناطق یاری دهنده باشند.

به گفته وی، اصلاح و بازنگری از خطوط و بهره برداری از پایانه‌ها از اقدامات انجام شده در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده جایگزین اتوبوس‌های فرسوده خواهند شد، خاطرنشان کرد: عمر متوسط اتوبوس‌ها بالای ۹ سال است اما گریزی نیست که فرآیند نگهداری و سریس‌های دوره‌ای را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اینکه کاهش قابل توجهی در راستای تصادفات اتوبوس‌ها داشته‌ایم، افزود: این اقدام ناشی از آموزش راهوران و تلاش برای جلوگیری از تضییع بیت المال بوده است .

افتخاری اظهار داشت: با توجه به اینکه اوراق مشارکت به تصویب رسیده است و تضمین آن توسط شهرداری اصفهان و دولت انجام شد تا پایان سال جاری تعدادی اتوبوس خریداری شده و اتوبوس‌های جدید به چرخه حمل‌ و نقل اضافه می‌شوند.

وی ادامه داد: براساس رایزنی‌های صورت گرفته هشت دستگاه اتوبوس یورو ۵ تا یک ماه آینده به ناوگان حمل و نقل اضافه می‌شوند.

همچنین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: باور داریم که هرچقدر به اتوبوس و اتوبوسرانی رسیدگی کنیم انگار به مردم رسیدگی کردیم، از این رو ملموس‌ترین و در دسترس‌ترین وسیله نقلیه برای مردم، اتوبوس است.

علیرضا صلواتی افزود: خطوط بی‌آرتی با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان راه اندازی شد که روزانه حدود ۱۲۰ هزار نفر را جابه‌جا می‌کند از این رو امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی در ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.

به گزارش ایرنا، در شهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زندگی می کنند.

همچنین این خطه دارای ۱۵ منطقه شهری، هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی مسکونی، ۷۰۰هزار خانه ، حدود ۳۶۰ هکتار اراضی آموزشی، ۵۰ هکتار پارکینگ، یکهزار و ۱۰۰ هکتار فضای عمومی و ۳۰۰ هکتار باغ داخل محدوده شهری است.

۹۹۱۳/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سیدحسینی برآورد‌های اولیه خسارت واحد‌های تولیدی، زیرساخت‌های بخش کشاورزی ناشی از بارندگی‌های سیل آسای فروردین امسال در ۱۵ شهرستان جنوبی استان را بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، قصرقند، نیکشهر، دشتیاری، راسک است.

 وی افزود: بیشترین خسارت بارندگی سیل آسای اخیررا به بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی زراعی آبی و دیم، هشت هزار و ۵۷۰هکتار اراضی باغی، ۱۹ واحد گلخانه، ۸۴۴ واحد دامداری روستایی و عشایری، سه هزار و ۵۱۶ راس دام سبک و سنگین، ۳۴۲ کلنی زنبورعسل، شش واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی،۸۸۸حلقه چاه کشاورزی، ۸۱ دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، ۲۰۰ رشته قنات، ۷۷ هکتار اراضی تحت پوشش آبیاری تحت فشار، ۲۹۹ کیلومتر جاده بین مزارع، ۵۰۷ کیلومتر انتقال آب با لوله و کانال، هزار و ۱۱۵ بندسار و سازه آبخیزداری و ۹۸ باب استخر ذخیره برشمرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان تاکیدکرد سازمان جهادکشاورزی با تمامی امکانات با تأمین نهاده‌های دام و طیور، ماشین آلات سنگین برای بازسازی بندسار‌ها و قنوات و بازگشایی جاده‌های دسترسی به مزارع و باغات آماده خدمت رسانی است.

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید