Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۰ در حالی در جریان است که حواشی داخل ورزشگاه وجود دارد. تاریخ انتشار: 17:16 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۶۶۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی نیمه اول این بازی را اینجا بخوانید.

حواشی نیمه دوم این بازی را در ادامه می‌خوانید:

*با شروع نیمه دوم هواداران تیم های محبوب خود را تشویق کردند.

*خلیل‌زاده روی یکی، دو صحنه به شدت به داور بازی معترض شد.

*بعد از اینکه کنعانی‌زادگان یک موقعیت خوب را از تبریزی گرفت به سمت هواداران پرسپولیس رفت و از آنها خواست این تیم را تشویق کنند.

*هر زمانی که ضربه شروع مجدد باید زده می‌شد یزدانی و خلیل‌زاده با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می‌کردند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان دربی 90 دربی دربی تهران استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پیشکسوتان پرسپولیس در نخستین بازی خود در تورنمت جام قهرمانی پیشکسوتان تهران برنده شد. پرسپولیس موفق شد در این بازی تیم شاهین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و برای قهرمانی در این جام هم مدعی باشد.

پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست در غیاب نفراتی مثل حمید درخشان و سعید عزیزیان به مصاف شاهین رفت که در پیروزی نخست حسن شیرمحمدی، داود محبوب و محسن زنجانی زننده سه گل این تیم بودند. مرتضی فنونی‌زاده، سعید نعیم‌آبادی، جواد حسن‌زاده و بهروز سلطانی دیگر بازیکنان تیم پیشکسوتان پرسپولیس در این بازی بودند.

این تورنمنت تحت عنوان جام شهدای شهرداری و با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد ضمن اینکه بازی بعدی پرسپولیس فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس
  • این پرسپولیسی یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی
  • فرشاد، یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی جدید تراکتور!
  • خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی فرضی تراکتور!