Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:48:01 GMT

پرتاب اشیا به مدافع پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۶۹۰

در دقیقه 38 شهرآورد 90  مرتضی تبریزی به سمت کنعانی رفت و بعد از برخورد با وی این بازیکن به زمین خورد.

اخبار ورزشی- در ادامه تماشاگران استقلال با پرتاب اشیا به سمت کنعانی زادگان باعث آسیب دیدگی این بازیکن شدند. اما این پایان ماجرا نبود زیرا هواداران استقلال یکصدا علیه شجاع خلیل زاده شعار داده و فحاشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در اواخر نیمه اول برخورد عارف غلامی با مهاجم پرسپولیس توسط داور خطایی به سود استقلال اعلام شد اما کالدرون به شدت به این تصمیم معترض شد. نیمکت نشینان پرسپولیس اعتقاد داشتند داور باید خطای غلامی را اعلام می کرد.

*هنگامی که بازیکنان دو تیم قصد داشتند به رختکن بروند استراماچونی با موعود بنیادی فر به صحبت  پرداخت. هواداران پرسپولیس هم یکصدا علیرضا بیرانوند را مورد تشویق قرار دادند.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس کالدرون کنعانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم

به گزارش ورزش سه، دقیقی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: جا دارد قبل از صحبت درباره مباحث فنی از حضور هواداران قزوینی که با حضورشان باعث قوت قلب ما شدند تشکر کنیم و همچنین هواداران استقلال که فضای خوبی در استادیوم شکل دادند. بازی خوبی بود و شور و نشاط خوبی را شکل دادند.

او در ادامه گفت: بازی سنگینی بود و استقلال یکی از روزهای خوب خود را دشت سر گذاشت و در نیمه اول ما بد بودیم. در نیمه اول هیچ اشتراکی با شمس آذر همیشگی نداشتیم و بین نیمه با تندی با بازیکنان برخورد کردم و خواهان تغییر روند عملکردشان شدم. با این حال در ابتدای نیمه دوم هم خوب نبودیم و گل دوم و سوم را خوردیم. با این حال در دقایقی که خوب بودیم دو گل زدیم و شانس زدن گل سوم را هم داشتیم.

دقیقی درباره صحنه پنالتی استقلال هم گفت : آقای کاظمی یکی از داوران خوب فوتبال ماست اما به قطع می گویم که ابدا پنالتی نبود. در چند صحنه دیگر هم اشتباهاتی صورت گرفت.  اگر پنالتی بود که باید اخراج می کرد اما در لحظه آخر هم یک شارژ بازیکن ما شد که باید پنالتی می شد اما قضاوت خوبی را شاهد نبودیم و امیدوارم این داور خوب ما در ادامه شرایط خوبی را دنبال کند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • حردانی:داور می توانست یک پنالتی دیگر برای استقلال بگیرد+فیلم
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم