Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جاوید رسولی، رئیس اداره ملی احصائیه و معلومات افغانستان اعلام کرد که در شش ماه گذشته ۲۰۰ هزار شناسنامه الکترونیک توزیع شده و روند توزیع ۲۰۰ هزار شناسنامه دیگر به زودی آغاز می شود.

وی امروز در مراسم گشایش پنجمین مرکز توزیع شناسنامه‌های الکترونیک در حوزه دوم شهر کابل گفت: برای فراهم سازی تسهیلات توزیع شناسنامه های الکترونیک پس از این شهروندان دارای شناسنامه کاغذی می‌توانند بدون تصدیق و ضمانت، شناسنامه الکترونیک دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شش ماه گذشته ۲۰۰ هزار شناسنامه‌ الکترونیک در کابل، هرات و ننگرهار توزیع شده و به زودی مراکز توزیع این شناسنامه ها در چند ولایت دیگر ایجاد خواهد شد.

به گفته وی، در ولایت‌های قندهار، بامیان، بلخ و پکتیا به زودی مراکز جدید توزیع شناسنامه های الکترونیک ایجاد می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شناسنامه الکترونیک افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است