Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@10:59:41 GMT

نامزد پیشتاز دمکرات‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۸۳۷

نامزد پیشتاز دمکرات‌ها

این نظرسنجی توسط سه مؤسسه ازجمله سی‌ان‌ان انجام شده و نتایج آن نشان می‌دهد در ایالت آیوا که برای دمکرات‌ها اهمیت زیادی دارد، خانم وارن برای نخستین‌بار از جو بایدن هم جلوتر است. جو بایدن معاون پیشین باراک اوباما، در میان حدود 10 نامزد حزب دمکرات، تاکنون از همه جلوتر بود. حالا خانم وارن 70ساله با پیشی‌ گرفتن از بایدن نشان داده که دست‌کم در انتخابات درون‌حزبی دمکرات‌ها برای معرفی نامزد نهایی رقابت‌های ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا، گزینه جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد، بعد از وارن و بایدن که رده‌های اول و دوم را به‌خود اختصاص داده‌اند، برنی سندرز در ردیف سوم قرار دارد. در سه نظرسنجی قبلی، برنی سندرز بعد از بایدن در ردیف دوم انتخاب شرکت‌کنندگان درنظرسنجی قرار داشت. اکنون اما او به رده سوم تنزل یافته ‌است.
نتایج این نظرسنجی و قرار گرفتن خانم وارن در راس انتخاب رای‌دهندگان دمکرات، مورد توجه رسانه‌های آمریکایی قرار گرفته و آن را یک نقطه عطف می‌دانند. نشریه آتلانتیک در تحلیلی در این‌باره نوشته‌ است، بخشی از هواداران سندرز در حال جذب شدن به سمت وارن هستند. این نشریه دلیل این چرخش را این می‌داند که حرف‌های وارن اگرچه همان حرف‌های سندرز است اما قابل‌فهم‌تر و همه‌گیرتر بیان می‌شود.
 

کد خبر 455932 برچسب‌ها آمریکا - انتخابات آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود