Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:59:14 GMT

گل اول پرسپولیس به استقلال + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۸۹۹

گل اول پرسپولیس به استقلال + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرآورد نود استقلال و پرسپولیس با یگ به سود قرمزپوشان در جریان است.

گل بازی را سید حسین حسینی دروازبان استقلال به اشتباه وارد دروازه تیم خود کرد.

 

 

بیشتر بخوانید: پنالتی از دست رفته استقلال مقابل پرسپولیس + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   گل پرسپولیس به استقلال + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: انتظار داشتم تیم های بیشتری برای قهرمانی رقابت کنند، اما عملکرد سپاهان و تراکتور در نیم فصل دوم به گونه ای بود که از کورس قهرمانی خارج شدند.

به گزارش مشرق، پایان رافت پس از پیروزی سرخ پوشان برابر ملوان بندر انزلی اظهار کرد: هر چقدر که لیگ به روزها و هفته های حسای خود نزدیک می شود، جدال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر می شود. از شروع لیگ این دو تیم مشکلات زیادی در فوتبال آماتور ما داشتند و نبود زمین، امکانات، پول و... شرایط سختی را برای تیم ها و به ویژه استقلال و پرسپولیس رقم زد.

وی گفت: امسال کیفیت تیم ها به گونه ای بود که از شروع فصل این طور به نظر می رسید که ۵ تیم برای قهرمانی رقابت می کنند اما فعلا تنها ۲ تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند و تیم های تراکتور و سپاهان از کورس قهرمانی عقب ماندند.

وی گفت: سپاهان با این همه ستاره در نیم فصل دوم فوق العاده ضعیف کار کرد و تعجب می کنم که با این همه بازیکن چرا نیم فصل دوم این قدر ضعیف ظاهر شد.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: البته تراکتور و سپاهان در جام حذفی هستند اما از گردونه قهرمانی رقابت های لیگ برتر خارج شدند.

وی با بیان این که امسال شاهد لیگ بی کیفیتی بودیم، خاطرنشان کرد: امسال در لیگ دو تیم شمس آذر و ملوان انزلی برخلاف تیم هایی که هزینه سنگینی انجام داده بودند و امکانات خوبی داشتند عملکردشان موفق و رو به رشد بود.

وی ادامه داد: تا پایان فصل ۷ هفته باقی مانده که قهرمانی به دو تیم استقلال و پرسپولیس می رسد. البته سرخ آبی ها دو سبک متفاوت بازی می کنند و باید دید در آخر نیم فصل دوم جام قهرمانی به کدام تیم خواهد رسید.

رافت در ارزیابی از تیم ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: ملوان جلوی پرسپولیس بسته و فشرده بازی می کرد و خطوط را به درستی رعایت می کرد؛ یک لحظه غفلت کرد و عیسی آل کثیر توانست یک گل وارد دروازه اش کند. به هر صورت بازی فوق العاده سختی بود و امکان ایجاد موقعیت های گلزنی بیشتری وجود نداشت.

وی با اشاره به تعویض های نامناسب پرسپولیس در دیدار با ملوان انزلی، افزود: تعویض های پرسپولیس به حدی بد بود که این طور به نظر می رسید که پرسپولیس با ۱۰ بازیکن در زمین بازی می کند. ملوان تیم خوب و با کیفیتی است و پرسپولیس را در خانه خودش اذیت کرد. پرسپولیس اگر برنده این دیدار شد تنها به خاطر هوادارانش بود که توانست بازی روانی را به نمایش بگذارد.

این پیشکسوت فوتبال در پایان در پاسخ به این پرسش که از بین استقلال و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، افزود: با توجه به این که تنها یک اختلاف امتیاز بین استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی وجود دارد، در ۷ هفته باقی مانده هر تیمی که باهوش تر عمل کند و از کم ترین مصدومیت و محرومیت برخوردار باشد و از نظر روانی آماده تر باشد، شانس زیادی برای قهرمانی دارد؛ بنابراین با توجه به این که هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده به صراحت نمی توان عنوان کرد که کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عکس| آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • مزایده ۸۵ درصد سهام استقلال و پرسپولیس
  • (عکس) آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • مزایده 85 درصد سهام استقلال و پرسپولیس!
  • مدیرعامل پرسپولیس به بیانیه استقلال خندید!
  • پرسپولیس رسما از نکونام شکایت کرد
  • واکنش جالب مدیرعامل پرسپولیس به بیانیه استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام
  • جنجال جدید استقلال و پرسپولیس/ شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • تنها استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند