Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون آموزشی بنیاد شهید عصر امروز در نشست بررسی عملکرد، نظارت و ارزیابی برنامه‌های عفاف و حجاب، با بیان اینکه عفاف و حجاب جدای از سازمان‌دهی اجتماعی، تکلیفی انسانی و دینی برای تضمین سلامت اجتماعی است، گفت: ارکان سلامت اجتماعی در بنیاد شهید و امور ایثارگران متبلور است و تشکیل ستادی در زمینهٔ صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب باهدف تسهیل گری در این زمینه و علاقه و توجه مردم به عفت ورزی و تاب‌آوری در برابر خواسته‌های نفسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجاب نماد و عنصر اساسی عفت است و در جامعه دستگاه‌های مختلفی در زمینهٔ ترویج عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز که از آن به‌ عنوان دستگاه عصمت و طهارت و افضل نهادها نام‌برده شده باید نسبت به این امر مهم از سایر سازمان‌ها پیشی بگیرد که تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در این راستا است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران از زمان تشکیل تاکنون، توجه به پاک‌دامنی و پاک دستی را مورد توجه قرار داده است، شاید بتوان تصور کرد که این سازمان گاهی از نظر اعتباری با مشکل مواجه باشد و یا در برخی مواقع اقدامات سازمانی خود را با توجه به مشکلات بیرونی به‌ خوبی انجام نداده باشد ولی هیچ‌گاه نمی‌توان تصور کرد که ارزش‌های اسلامی در بنیاد فراموش شده است.

وی با تأکید بر اینکه ارزش‌های انقلابی و انسانی هویت بنیاد شهید و امور ایثارگران است،  تصریح کرد: با توجه به این مهم، تکلیف همگان این است که نسبت شاخصه‌های عفت‌ورزی حساسیتی ویژه داشته باشند به‌ویژه در حال حاضر که تکلیف قانونی نیز به عهده دستگاه‌ها گذاشته‌شده و هر سازمان باید در این زمینه پاسخگو بوده و گزارشات خود را ارائه کند.

حجت‌الاسلام کاویانی راد با اشاره به ارسال گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب برای وزارت کشور در آینده‌ای نزدیک گفت: امیدواریم هر حوزه به‌ زودی گزارشات خود را جهت تکمیل اطلاعات و ارائه به وزارت کشور ارائه دهند.

در ادامه این نشست نرگس جلیلی دبیر کمیته عفاف و حجاب در بنیاد با بیان اینکه مسئله عفاف تنها منحصر به بانوان نیست، گفت: طبق آیات و روایات، آقایان نیز ملزم به رعایت عفاف و حجاب هستند و این موضوع باید در ارائه گزارش توسط حوزه‌ها در نظر گرفته شود و تمامی گزارشات باید در قالب برنامه‌های ده‌گانه اعلام‌شده عفاف و حجاب باشد و به‌ صورت کلی مطرح نشود.

کد خبر 4725729

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران حجاب و عفاف شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی اربعین حسینی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی آتش سوزی دادگاه عملیات امداد و نجات سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز،امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است.
جناب آقای امیرحسین دانش کهن
سلام علیکم
نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.
در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمایید.
از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نماید.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز