Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با قدردانی از مردم، هیئت‌ها، مداحان و صدا و سیما و رسانه‌های یزد گفت: عزاداری‌های یزد بسیار باشکوه و عمدتا بی‌نقص بود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از مسئولان یزد که با موضوع عزاداری‌های یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم یزد شور و علاقه بسیار خاص و وصف ناپذیری به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه امام حسین(ع) دارند اظهار داشت: عشق به امام حسین(ع) در تمام وجوه زندگی مردم یزد تنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این شور و علاقه بسیار زیاد هم سبب شده که در طول سال مردم این استان در تدارک برای برنامه‌ها و مراسم‌های مربوط به امام حسین(ع) باشند.

امام جمعه یزد به مراسم‌های عزاداری مردم یزد در محرم امسال اشاره کرد و افزود: امسال هم به مانند سال‌های قبل مردم یزد در مراسم‌های عزاداری سنگ تمام گذاشتند و این مراسم‌ها را با شکوه بسیار خاصی برگزار کردند.

ناصری یزدی با تقدیر از مردم یزد که همگی در هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم‌ها نقش داشتند عنوان کرد: بدون شک عظمت و شکوهی که در مراسم‌های عزاداری یزد مشاهده کردیم حاصل حضور و همکاری تمام مردم استان بوده و لازم است از همه آنها تشکر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی عزاداری در استان یزد، هیئت‌های مذهبی هستند گفت: به حمدالله امسال شاهد عزاداری خوبی از هیئت‌های مذهبی استان بودیم و میزان اشعار نادرست و یا انحراف در عزاداری‌ها بسیار کم و ناچیز بود.

مداحی "سیدرضا نریمانی" در حرم امام رضا (ع)مداحی جدید "مطیعی" به زبان عربی در عراقمداحی "مطیعی" در عراق با مضمون تشکر از میزبانی "اربعین"

وی با تاکید بر اینکه بهتر است که همه مردم و هیئت‌های مذهبی دقت لازم را داشته باشند که همین مقدار کم اشعار نادرست هم در عزاداری‌ها وجود نداشته باشد گفت: با این وجود و به صورت کلی، می‌توان گفت که در کل امسال عزاداری‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم.

امام جمعه یزد به اهمیت پوشش رسانه ای مراسم‌های عزاداری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امسال رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در پوشش رسانه‌ای این مراسم‌ها همانند سال‌های گذشته بسیار خوب عمل کردند.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: به همین دلیل از تمام مداحان و شاعرانی که در ارتقای سطح عزاداری‌ها نقش داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم که هر سال توفیق خدمت در عزاداری‌های حضرت امام حسین(ع) را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: عزاداری‌های امسال مردم یزد نشان داد که هر سال توجه به محتوای مناسب برای اشعار مداحی‌ها و حفظ سبک سنتی عزاداری یزد افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر

ایسنا/اردبیل روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اطلاعیه ای در خصوص برنامه شب های قدر صادر کرد.

به گزارش ایسنا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه مراسم شب های قدر در محل مصلّی امام خمینی(ره) اردبیل به شرح ذیل اعلام می شود:

اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت۲۱/۳۰

سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی‌۲۲/۳۰ و احیاء شب های قدر توسط معظم له پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

هم چنین تمهید مقدمات لازم برای انتقال مومنین عزیز توسط اتوبوس های شهرداری از ساعت ۲۰/۳۰ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان هم چنین صفحات مجازی حضرت آیت الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است