Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:36:40 GMT

تاریخ بازهم در شهرآورد تکرار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۰۹۰

تاریخ بازهم در شهرآورد تکرار شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان کالدرون به پیروزی رسیدند.

در نیمه اول و در دقیقه ۲۸، موعود بنیادی فر، داور بازی برای استقلال پنالتی گرفت، اما علی کریمی آن را از دست داد تا نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد، اما در نیمه دوم، گل به خودی حسین حسینی سبب شد تا آبی‌ها بازنده این بازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس

این اتفاق در بازی برگشت فصل گذشته هم رخ داد و ابتدا، فرشید اسماعیلی برای استقلال پنالتی هدر داد و سپس احمد نوراللهی گلزنی کرد تا پرسپولیس به برتری برسد.

حالا همین اتفاق نیز در هفته چهارم لیگ نوزدهم رخ داد تا سرخپوشان ۹ امتیازی شوند و به صدر جدول لیگ برتر برسند. در گل به خودی که حسین حسینی به ثمر رساند، مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس نقش بسزایی داشت.

بیشتر بخوانید: استقلال صفر - پرسپولیس صفر/ گزارش لحظه به لحظه

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی استقلال و پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار

اینتر در سال 2007 نیز در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ قهرمان شده بود

طرفداری | هنوز هیچ تیمی نتوانسته در فاصله 6 هفته تا پایان سری آ قهرمانی را جشن بگیرد.

اینتر با برتری 2-1 مقابل میلان قهرمان سری آ در فصل 2023/24 شد. به گزارش اوپتا، نراتزوری در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ قهرمانی خود را مسجل کرد. تاکنون هیچ تیمی در این رقابتها نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد. اینتر یک بار دیگر در فصل 2006/07 نیز در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ ایتالیا قهرمانی خود را قطعی کرده بود و بنابراین تنها تیمی شد که دو بار این کار را انجام می دهد. ناپولی، یوونتوس، فیورنتینا و تورینو نیز دیگر تیم هایی هستند که در فاصله 5 هفته به پایان این رقابت ها فاتح اسکودتو شده اند. 

تورینو در سال 1948، فیورنتینا در سال 1956، یوونتوس در سال 2019 ، ناپولی در سال 2023 و اینتر در سال های 2007 و 2024 سریع ترین قهرمانی های سری آ را به دست آورده اند

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • آماری که پرسپولیس ثبت کرد؛ اعدادی که تکرار نمی‌شوند
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر