Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@05:21:02 GMT

لحظه بالا رفتن دست یزدانی به عنوان قهرمان+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۱۴۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش فارس از قزاقستان، مسابقات فینال و رده بندی چهار وزن سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از عصر امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است که حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت.

* البته حریف یزدانی که پیش از این مصدومیت را برای فرار از عدم رویارویی با قهرمان بلامنازع مسابقات بهانه کرده بود برای اینکه نشان دهد مصدومیتش واقعی است لن لنگان روی تشک حاضر شد و به داور اعلام کرد شرایط حضور در مسابقه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تماشاگران زیادی بخصوص ایرانیان زیادی به ورزشگاه آمده بودند و مشتاق دیدار فینال یزدانی بودند، اما حریف هندی روی تشک مبارزه حاضر به کشتی گرفتن نشد تا دست یزدانی به عنوان فرد پیروز و برنده مدال طلا بالا برود. تعدادی زیادی از خبرنگاران خارجی حاضر در سالن مسابقات نیز که منتظر تماشای دیدار فینال بودند از این موضوع ابراز تعجب کردند و عنوان کردند حریف هندی از ترس شکست سنگین مقابل یزدانی در فینال عمدا مصدومیت را بهانه کرده است.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و کسب 2 سهمیه المپیک و 91 امتیاز بعد از کشورهای روسیه و قزاقستان بر سکوی سوم جهان ایستاد

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم

محمدرضا رستمی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل شینگو هارادا از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

او پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد