Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@13:11:56 GMT

همبرگری برای رژیمی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۲۱۴

همبرگری برای رژیمی‌ها

چی لازم دارم:
گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
پیاز رنده شده ۲ قاشق غذاخوری
جعفری ریز شده ۲ قاشق غذاخوری
ادویه دلخواه کمی
نمک و فلفل کمی

چه جوری درست میشه:
تمام مواد رو باهم مخلوط کنین. یک تابه چدنی رو بذارین روی حرارت داغ بشه. از مواد به اندازه نارنگی بردارین و توی تابه بذارین. حرارت رو کم نکنین، چون گوشت آب میندازه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک طرف که کبابی شد، طرف دیگه رو کباب کنین. حالا پس از اینکه دوطرف کبابی شد، برای اینکه مغزپخت بشه میتونین حرارت رو هم کنین. از سبزیجات تازه برش بدین و کنار غذا با سس‌ها و چاشنی‌های رژیمی سرو کنید.

نکات
بهترین گوشت برای همبرگر مخلوطی از گوسفند و گوساله (و البته هردو بدن چربی) هست.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی همبرگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشابه های بدون قند رژیمی سرطان زا هستند؟/ شیرین کننده هایی که سبب ناباروری می شوند

دکتر محمود آل بویه در گفت و گو با قدس آنلاین می افزاید: چند دهه است که برای مصرف نوشابه های گازدار رژیمی، تبلیغات گسترده ای برای کاهش وزن انجام و ادعا می شود به جای قند، در تولید نوشابه های رژیمی از شیرین کننده های طبیعی و یا مصنوعی استفاده شده است که فاقد کالری می باشند بنابراین موجب افزایش وزن نمی شوند.

دکتر محمود آل بویه ،سرپرست اداره کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو

آل بویه ادامه می دهد: همه شیرین کننده ها مانند آسپارتام و ... دارای حد مجاز مصرف روزانه (میلی گرم در کیلوگرم وزن بدن) می باشند و مصرف بیش از آن در روز، احتمال ابتلا به انواع سرطان و ناباروری را در انسان افزایش می دهد.

سرپرست اداره کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو بیان می کند: آسپارتام پس از تجزیه در بدن به دو اسید آمینه اسید آسپارتیک و دی فنیل آلانین و متانول تبدیل می شود که در بیماران (ارثی) فنیل کتونوری (pku)، آنزیم فنیل آلانین هیدروکسیلاز، به دلیل جهش ارثی، غیرفعال می باشد، لذا قادر به تجزیه اسید آمینه دی فنیل آلانین در بدن نمی باشند و اسید آمینه مذکور در بدن تجمع یافته و منجر به آسیب مغزی و در نتیجه تأثیر بر عملکرد شناختی می شود. بنابراین روی  برچسب نوشابه های گازدار بدون قند، حاوی شیرین کننده مصنوعی آسپارتام، باید هشدار مربوط به ممنوعیت مصرف برای بیماران (ارثی) فنیل کتونوری درج شود.

عفت زارع

دیگر خبرها

  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • افزایش ابتلا به بیماری کبدی با این نوشیدنی شیرین
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • نوشابه های بدون قند رژیمی سرطان زا هستند؟/ شیرین کننده هایی که سبب ناباروری می شوند
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟‌
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی