Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:07:02 GMT

شهر آورد ۹۰ در کمال امنیت انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۲۳۵

شهر آورد ۹۰ در کمال امنیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی در حاشیه شهر آورد ۹۰ با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این بازی با همکاری و هم افزایی سایر سازمان های مربوطه اندیشیده شده است، گفت: بحمدالله با تدابیر صورت گرفته این بازی در کمال امنیت و آرامش انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا این شهر آورد نیز شهر آوردی خاطره انگیز شده و بدون هیچ مشکل خاصی انجام شود، عنوان داشت: ما خود را خدمتگزار مردم می دانیم و اجازه نخواهیم داد کسی به امنیت و آرامش آنها خدشه ای وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت گفت: شهرآورد ۹۰ هم در کمال امنیت و آرامش به پایان رسید و این بار هم نقشه معاندان که آرامش و امنیت مردم را بر نمی تابند، نقش بر آب شد.

کد خبر 4725817

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی پلیس پایتخت شهرآورد پایتخت شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی اربعین حسینی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی آتش سوزی دادگاه عملیات امداد و نجات اربعین 98 سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم

با توجه به لوله گذاری دفع آب‌های سطحی محور دروازه قرآن در تابستان سال ۴۰۲، حوضچه آرامش کنترل سیلاب دروازه قرآن آرام و تحت کنترل است.

در ادامه توضیحات شهروند خبرنگار ما را بصورت فیلم تماشا می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • ردپای آرامش در بازار‌ها