Web Analytics Made Easy - Statcounter

داربی ۹۰ پایتخت امروز (یکشنبه) با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیمم تبریک می‌گویم. خیلی مردانه جنگیدند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. در این بازی‌ها معمولا هر تیمی که گل اول را می‌زند جلو می‌افتد. ما بهترین دروازه‌بان آسیا را داریم و یک گل را از استقلال گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بعد از گل بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و شایسته این برد بودیم.

سرمربی پرسپولیس درباره کیفیت پایین این تیم باوجود برد در داربی بیان کرد: من گفتم که بعد از پنالتی بهتر بازی کردیم. ما در حال عوض کردن سبک بازی‌مان هستیم. در این دوره باید ببریم. من با نظر شما موافق نیستم و داریم بهتر می‌شویم.

کالدرون درباره به میدان فرستادن عبدی گفت: مربی هر بازی را متفاوت می‌بیند. مربی باید بتواند بازی‌خوانی داشته باشد و فرصت اشتباه نداریم. من به تیمم تبریک می‌گویم. همه بازیکنان خوب بازی کردند و کسانی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند خوب بودند. من از هر سه تعویضم راضی هستم. این سه تعویض روند تیم را بهتر کرد و گلمان را هم یکی از این بازیکنان زد.

او در واکنش به این که ترکیب تیمش را براساس اسامی بزرگ بازیکنان معین می‌کند، توضیح داد: اگر اینطور باشد عبدی نباید بازی می‌کرد. من فکر می‌کنم شما اشتباه فکر می‌کنید. در بازی اول روستایی بازی می‌کرد که بازیکن شناخته شده‌ای نیست. همچنین در بازی قبلی کاپیتان بازی می‌کرد. از شما می‌خواهم بهتر ببینید و به عنوان یک خبرنگار حرفه‌ای با بررسی سوال کنید نه این که بدون بررسی سوال کنید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است عبدی در بازی‌های آینده فیکس باشد گفت: من روی تمام بازیکنان حساب باز می‌کنم و هرکس ممکن است جزو ۱۱ بازیکن اصلی در بازی بعدی باشد. وظیفه من این است که ۱۱ بازیکن خوب را به زمین بفرستم و برای برد به میدان برویم.

کالدرون درباره صحبت‌های دیروزش درباره جونیور و این که آیا صحبت‌هایش روی این بازیکن تاثیر منفی دارد، اظهار کرد: جونیور بازیکن جوانی است و باید توانایی‌هایش را اثبات کند. او گرچه گزینه نهم بود، ولی الان وضعیت فرق می‌کند. او برایش سخت است که بازی خوبش را به نمایش بگذارد، چون زبان بازیکنان را نمی‌فهمد.

کالدرون در واکنش به صحبت خبرنگاری که از او پرسید آیا باتوجه به صحبت‌هایش خوب بازی کردن، یعنی این که چه کسی بیشتر زیر توپ زده است، عنوان کرد: ما یک بازی سختی را بردیم و با صحبت‌های شما موافق نیستم. فکر می‌کنم با خبرنگاران استقلال صحبت می‌کنم. این پیروزی ما قابل تقدیر است. ما بعد از پنالتی بهتر شدیم. به نظرم تحلیلی که شما می‌کنید اشتباه است. شما چه سوالاتی از مربی استقلال که باخته است، می‌پرسیدید؟

در ادامه زمانی هم که صحبت خبرنگار زیاد شد، کالدرون خطاب به خبرنگار گفت که تو داری بیشتر از مربی صحبت می‌کنی. بعد از این جر و بحث کوتاه، نشست خبری سرمربی پرسپولیس به پایان رسید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر که در حال حاضر در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. مارینوس اوزونیدیس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شد و با اشاره به اینکه در این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت، گفت این شرایط فرصت خوبی را در اختیار جوانان تیمش قرار می‌دهد.

اوزونیدیس گفت: برای بازی فردا یک سری خبر بد و یک سری خبر خوب داریم. خبر بد اینکه فردا ۴-۵ بازیکن حضور ندارند و خبر خوب اینکه ما ۱۱ بازیکن برای شروع داریم. همانطور که قبلا هم بارها گفته‌ام، به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی که بازی می‌کند، بهترینش را بگذارد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. بازی‌های این چنینی سخت و عجیب هستند، به این دلیل که تیم روبرو می‌جنگد تا در لیگ بماند و همه چیزشان را برای این بازی می‌گذارند، ولی هدف ما هم این است که برای بالا رفتن، این بازی را ببریم، به خصوص که بازی قبل را از دست داده‌ایم.

ویدئو: 330234

سرمربی گل‌گهر در ادامه گفت: اینکه بازیکنان ما غایب هستند، بد است اما روی خوب ماجرا آنجاست که به بازیکنان دیگر، به خصوص بازیکنان جوان، شانس می‌دهید تا خودشان را نشان بدهند. وقتی چیزی را از دست می‌دهی، چیزهای دیگری به دست می‌آوری. برای من مهم این است که بازیکنان چیزی را که از آنها می‌خواهیم، در طول مسابقه نشان بدهند و احترامی را که برای باشگاه قائل هستند، نشان بدهند. تیمی مثل ما همیشه با هدف بازی می‌کند و هدفش این است که نتیجه مدنظرش را کسب کند. به همین دلیل مطمئنم بازیکنان فردا نمایش خوبی خواهند داشت و تمام تلاش‌شان را می‌کنند که بازی را ببرند.

اوزونیدیس در پایان خطاب به بازیکنان جوانان گل‌گهر گفت: توصیه من این است که با قدرت ادامه بدهند. در تیمی مثل ما قرار گرفتن در بین ۱۱ بازیکن سخت است و به همین دلیل باید تلاش زیادی کنند. هدف ما این است که بازیکنان رشد و ارتقا پیدا کنند. به همین دلیل گفتم روی خوب غیبت بازیکنان این است که جوان‌ها شانس خوبی پیدا می‌کنند تا خودشان را نشان بدهند. ما کلیه بازیکنانی که در لیست‌مان هستند، اعتماد داریم و برای همین هر لحظه که به آنها احتیاج داشتیم، باید آماده باشند و با صد درصد توان بازی کنند.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است