Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@13:18:36 GMT

خلاصه بازی استقلال 0-1 پرسپولیس (لیگ برتر خلیج فارس 98/99)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۳۸۴

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی استقلال 0-1 پرسپولیس (لیگ برتر خلیج فارس 98/99).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی افضلی درمورد اینکه به نظر می‌رسد کار انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تمام شده، اظهار داشت: ما هم مثل شما شنیدیم تمام شده است. هنوز رسما این اتفاق نیفتاده چون باید پذیره نویسی شود و ضابطه دارد. باید این ضابطه رعایت شود. بحث خرید سهام و حضور در بورس وجود دارد اما شنیده‌های جدی حاکی از این است خریدار استقلال هستند.رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا افرادی از تیم مدیریتی فعلی در باشگاه می‌مانند یا تیم مدیریتی به صورت کلی عوض می‌شود، عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم. با من صحبتی در این مورد نشده اما به هرحال وقتی خریدار هستند، چینش مدیریت دست خودشان است.وی درمورد اینکه انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس را چگونه می‌بیند و آیا اتفاق خوبی برای این باشگاه افتاده، گفت: این واگذاری بهترین روش ممکن است. این یک مجموعه بزرگ است که استاندارهای جهانی را هم دارد. هم مسئولیت‌های اجتماعی را انجام می‌دهد و هم می‌تواند هزینه‌های باشگاه را تامین کند. درکل مجموعه توانمندی هستند. به نظرم خوب نیست، اتفاقی عالی افتاده است. بهترین فرصت ممکن است که استقلال به شرایط مطلوب برسد. به نقل از فارس افضلی درمورد انتقادات حجت کریمی (مدیرعامل پیشین استقلال) پیرامون فعالیت اعضای هیات مدیره و اینکه اعلام کرده هیئت مدیره باشگاه استقلال صرفا برای گرفتن حق جلسه و بلیت بازی‌ها نیست و مدیران این باشگاه نباید دنبال گرفتن پیراهن باشند، اظهار داشت: من درمورد خودم شنیدم اعلام کرده کار فرهنگی نشده، حرف درستی زده است. آنطور که باید و شاید کار فرهنگی نکردیم.وی افزود: صحبت‌های او را نخواندم فقط همین بخشی که مربوط به خودم بود را برایم ارسال کردند. به این مسائل توجه نمی‌کنم چون خودش در هیات مدیره بوده و می‌داند شرایط چگونه است اما نه بلیت می‌گیرم نه پیراهن، بقیه اعضا هم همینطور هستند. دستمزدشان را هم نگرفته‌اند. مهمترین بازی دربی است و می‌دانم که در این دوره اعضای دیگر هم بلیت نگرفته‌اند. با اینکه حقشان است بلیت بازی را بگیرند. مگر دیگران نمی‌گیرند؟افضلی درخصوص اینکه آیا فردی از اعضای هیات مدیره به دنبال پیراهن تیم بوده، عنوان کرد: من رئیس هیات مدیره باشگاه هستم و تا به حال یک پیراهن نگرفته‌ام. یک نفر بیاید بگوید من پیراهن گرفته‌ام. درمورد دیگر اعضا هم تا جاییکه من می‌دانم، کسی پیراهن نگرفته است. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896318

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، خلاص!
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • سیر تا پیاز واگذاری جنجالی پرسپولیس و استقلال
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • پرسپولیس بانکی شد، استقلال نفتی!
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شدند