Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:15:32 GMT

رودنیل: بیرانوند با خطا ضربه پنالتی را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۵۱۷

رودنیل: بیرانوند با خطا ضربه پنالتی را گرفت

نوذر رودنیل در خصوص قضاوت موعود بنیادی فر در دربی ۹۰ اظهار داشت: قبل از بازی گزینه من برای قضاوت دربی اول بیژن حیدری و سپس مهدی سید علی بود. چون داور دربی باید فاکتورهای زیادی داشته باشد که تنها یکی از آنها داوری خوب است.

وی افزود: داور این بازی باید تجربه داشته باشد، معلم باشد، خونسرد و قاطع باشد. مشخص بود این بازی سخت است و درگیری‌های زیادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انصافا بنیادی فر جدا از یکی دو اشتباه، قضاوت خوبی در این بازی داشت و من به او از ۱۰، نمره خوب ۸/۵ را می‌دهم.

کارشناس داوری کشور بیان داشت: روی ضربه پنالتی قضاوت نمی‌کنم چون از تصاویر تلویزیونی به درستی مشخص نبود تصمیم داور درست است یا نه. اما بیرانوند با خطا این پنالتی را مهار کرد و ضربه پنالتی باید تکرار می‌شد. چون هنگام زدن ضربه پنالتی کاملا از دروازه خروج کرد.

رودنیل خاطرنشان ساخت: ۵ دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم درست بود اما در نیمه اول ۳ دقیقه کم بود و باید وقت‌های تلف شده بیشتری لحاظ می‌شد.

وی اضافه کرد: همه کارتهای زرد و قرمزی که بنیادی فر در این بازی نشان داد درست بود. اما نحوه کارت دادن به غلامی قشنگ نبود. داور نباید برای دادن کارت به بازیکن ذخیره از زمین خارج شود و باید بازیکن را به نزدیک زمین فرا بخواند.

رودنیل تصریح کرد: زمان مفید بازی ۵۳ دقیقه از ۹۰ دقیقه بود که این زمان بسیار کم و پایین تر از استاندارد های جهانی است.

43 43

کد خبر 1302406

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس دربی دربی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایران و آمریکا مدرسه عربستان استان البرز ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس امشب در بازی دوستانه مقابل بلژیک قرار گرفت و در حالیکه با شکست فاصله کمی داشت با گل جود بلینگام در لحظات پایانی به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

در زمین بارانی ورزشگاه ومبلی دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند و بازی پایاپای دنبال می‌شد که گرت ساوت‌گیت به تعویض اجباری تن داد. جان استونز در دقیقه 10 پس از احساس مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و از زمین خارج شد تا جو گومز به جای او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

ویدئو: 328400

یک دقیقه پس از این تعویض انگلیس روی اشتباه جوردن پیکفورد گل اول را دریافت کرد. این دروازه‌بان پاس به عقب فیل فودن را درحالیکه هیچ فشاری هم روی او نبود با پاس اشتباه در فاصله نزدیک به محوطه جریمه فرستاد که در اختیار بازیکنان حریف قرار گرفت و به یوری تیلمانس رسید تا او با ضربه زمینی دقیق در دقیقه 11 گل اول این بازی را به ثمر برساند.

انگلیس برای جبران این گل سراپا حمله شد که روی یک فرار ایوان تونی موفق شد خط دفاعی حریف را با اشتباه مواجه کند. مهاجم برنتفورد موفق شد ضربه پنالتی‌ای که خودش به دست آورده بود را برخلاف شیرجه دروازه‌بان در دقیقه 17 به گل تبدیل کند.

بازی بین دو تیم در نیمه اول با هیجان زیاد دنبال می‌شد و در دقیقه 20 جرمی دوکو موقعیت مناسبی داشت که ضربه پرقدرت پای راست او را پیکفورد با واکنش به موقع دفع کرد.

انگلیس در دقیقه 27 فرصت خوبی داشت و به گل دوم هم رسید اما ضربه سر جاردو بوون چون در موقعیت آفساید به سمت دروازه فرستاده شده بود، این گل با بررسی VAR مردود اعلام شد. در دقیقه 33 هم آن‌ها امیدوار بودند که به گل برتری برساند اما جود بلینگام موقعیت گل مناسب روی پاس بوون را هدر داد و ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

موقعیت سوزی‌های انگلیس به بلژیک فرصت داد تا به فکر گل برتری باشد. اشتباه عجیب دانک روی دفع توپ موجب شد تا روملو لوکاکو در نزدیکی محوطه جریمه به توپ برسد و ارسال بیرون پای دیدنی او با ضربه سر دیدنی تیلمانس همراه شد تا در دقیقه 36 گل دوم خود را در این بازی به ثمر برساند.

انگلیس در نیمه اول اغلب جریان بازی را در دست داشت و پس از گل دوم حریف هم نمایش خوبی در خلق موقعیت داشت اما ضربات پایانی یا از دقت کافی برخوردار نبودند یا قدرت لازم را نداشت تا تغییری در نتیجه بازی داشته باشد.

بلژیک نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و جرمی دوکو در دقیقه 48 روی نفوذ از کناره‌ها فرصت خوبی داشت که ضربه او توسط جو گومز مهار شد و راهی به سمت دریافت نیافت.

انگلیس در دقیقه 52 توسط ایوان تونی موقعیت گلزنی داشت اما ضربه او دفع شد و فشار حملات روی دروازه حریف ادامه یافت تا در دقیقه 54 بلینگام یک بار دیگر فرصت گلزنی مسلم را از دست بدهد.

میزبان این بازی حملات پی در پی روی دروازه بلژیک را ادامه می‌داد و در دقیقه 63 بوون فرصت خوبی پیدا کرد. او پس از دریافت توپ از جو گومز از نزدیکی محوطه جریمه به سمت دروازه ضربه زد اما دروازه‌بان در وسط دروازه ایستاده بود تا ضربه او را به راحتی در آغوش بگیرد.

کوبی ماینو که یکی از بازیکنان قابل توجه انگلیس در این بازی بود در دقیقه 65 روی ارسال فیل فودن شانس خوبی برای گلزنی ایجاد کرد اما ضربه او در نزدیکی گوشه دروازه مهار شد و به بیرون از محوطه فرستاده شد.

بازی با برتری بلژیک دنبال می‌شد و ساوت‌گیت برای تغییر برنامه‌های خط حمله تیمش در دقیقه 80 آنتونی گوردون و اولی واتکینز را به جای بوون و ایوان تونی وارد ترکیب کرد. عملکرد این دو بازیکن بدون هیجان نبود اما تلاش آن‌ها برای تغییر نتیجه بازی راه به جایی نبرد.

پیش از اینکه 4 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شود بیش از 80 هزار نفری که در ورزشگاه حضور داشتند آهسته آهسته ورزشگاه را ترک می‌کردند و امیدی برای تغییر نتیجه بازی نداشتند تا اینکه بلینگام در آخرین فرصت درخشید!

جیمز مدیسون که از دقیقه 74 به جای ماینو وارد ترکیب شده بود پایه‌گذار گل تساوی انگلیس بود. او در دقیقه 90+5 در محوطه جریمه توپ را به بلینگام رساند تا ضربه او از بین دو مدافع و دور از دستان دروازه‌بان به تور دروازه بچسبد و حساب کار را 2-2 کند.

او در آخرین لحظه که داور تصمیم داشت پس از مشخص شدن سرنوشت آخرین حمله انگلیس سوت بزند، نتیجه بازی را تغییر داد و هیچ فرصتی برای گلزنی مجدد بلژیک باقی نگذاشت تا تیمش را از شکست نجات دهد.

دیگر خبرها

  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)