Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:08:53 GMT

خلیلی: تفکرات کادرفنی دلیل برد در شهرآورد بود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۷۳۳

خلیلی: تفکرات کادرفنی دلیل برد در شهرآورد بود

«محسن خلیلی» امروز یکشنبه پس از برتری یک بر صفر سرخ پوشان در نود و یکمین شهرآورد پایتخت در جمع خبرنگاران افزود: تفکرات کادرفنی در نیمه دوم به خوبی جواب داد و تعویض «مهدی عبدی» به جای «وحید امیری» نیز موثر واقع شد تا گل پیروزی در نیمه دوم به ثمر برسد.

وی درباره داوری «موعود بنیادی فر» ‌در شهرآورد نود و یکم اظهار داشت: داوری خوب بود و ما هم به تصمیم‌های او احترام می گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تیم استقلال به این تصمیم‌ها معترض بود که عجیب است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا این پیروزی لذت بخش است یا خیر؟ ‌ گفت: برد همیشه لذت بخش است و من هم به عنوان بازیکن و مربی شهرآوردهای مختلفی را با پیروزی پشت سر گذاشتم. این نخستین پیروزی نیست و آخرین هم نخواهد بود. اما  لذتی که خود بازیکنان در داخل زمین از این پیروزی می‌برند قابل وصف با کادرفنی نیست.

این دیدار با گل دقیقه ۸۰  «مهدی عبدی» با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

استقلال با این نتیجه و ۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و پرسپولیس با پیروزی و کسب ۹ امتیاز به جایگاه دوم صعود کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس استقلال محسن خلیلی شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد به سبک خمس

ایسنا/آذربایجان شرقی برد یک بر صفر، پر تکرار ترین نتیجه به دست آمده تیم تحت فرمان پاکو خمس است.

تراکتور در سال ۱۴۰۲ مجموعاً در لیگ‌برتر و پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا، ۲۸ بازی انجام داده‌ که حاصل آن ۱۷ برد، ۳ مساوی و ۸ باخت بوده است؛ همچنین ۴۴ گل زده و ۴۱ گل خورده در کارنامه تی‌تی‌ها نمایان است.

قرمزپوشان که در فصل جاری با شکست از شارجه امارات فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند؛ بعد از ۲۰ هفته با عملکرد ۱۲ برد، ۲ مساوی، ۶ باخت و کسب ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ‌برتر حضور دارند.

اما نکته جالب آن که، برد یک بر صفر به پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت پاکو خمس تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، تبریزی‌ها با رهبری مرد اسپانیایی تاکنون در ۱۰ بازی با یک گل حریفانشان را شکست داده‌اند که ۶ برد به فصل گذشته و ۴ پیروزی به فصل جاری مربوط می‌شود.

به عبارتی پیروزی یک بر صفر پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت خمس بوده و بعید است پیروزی‌های اقتصادی این تیم در سال ۱۴۰۳ ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • اقتصاد به سبک خمس
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!