Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:25:33 GMT

منچستر سولسشر؛ هر روز بدتر از دیروز! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۸۸۱

منچستریونایتد امروز با دو گل مغلوب وستهام شد تا شرایط این تیم بدتر از قبل شود.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در اولین بازی فصل منچستریونایتد موفق شد با چهار گل برابر چلسی در اولدترافورد به برتری دست یابد، بسیاری پیش بینی کردند شیاطین سرخ نیز یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر باشند، اما در بازی های بعدی شرایط بر وفق مراد آنها پیش نرفت و با توجه به شکست امروز مقابل چکش ها، یونایتد از شش بازی اول تنها موفق به کسب هشت امتیاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از زمانی که با توجه به نتایج درخشان یونایتد، سران این تیم تصمیم به دائمی کردن قرارداد اوله گونار سولسشر گرفتند، این تیم در 17 بازی موفق به زدن تنها 16 گل شده است. در بدو ورود این سرمربی نروژی، یونایتد موفق شد در هر نه بازی ابتدایی خارج از خانه خود به برتری برسد و به سولسشر لقب استاد نتیجه گرفتن دور از اولدترافورد دادند، اما حالا و در نه بازی اخیر دور از اولدترافورد، سه تساوی و شش شکست کارنامه شیاطین سرخ بوده است.

 

با این تفاسیر یونایتد حتی شانس زیادی برای کسب سهمیه هم ندارد و باید دید مدیران یونایتد که فصل قبل در دسامبر تصمیم به اخراج اوله گونار سولسشر گرفتند، برای سرمربی نروژی خود تا چه زمانی صبور خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول را تیم‌های پارس جنوبی و چادرملو اردکان شب گذشته در ورزشگاه تختی جم برگزار کردند که شاگردان سعید اخباری موفق شدند در رقابتی نزدیک و نفسگیر به پیروزی ارزشمند 2 بر یک دست پیدا کنند تا راهشان در مسیر صعود به لیگ برتر را ادامه بدهند.

چادرملو اردکان که در آخرین بازی سال بدشانسی بزرگی مقابل مس سونگون داشت و با وجود نمایش هجومی در نهایت نتیجه را واگذار کرد، با انگیزه زیادی به مصاف پارس جنوبی رفت و بازهم با ایجاد حملات پرشمار موفق به کسب پیروزی شد.

شاگردان سعید اخباری بازی را خوب شروع کردند و در دقایق ابتدایی چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند، اما بر خلاف روند بازی، پارس جنوبی به گل رسید، اما در ادامه چادرملو فشار زیادی روی دروازه پارس جنوبی آورد و خدادادی موفق شد با ضربه دقیق دروازه حریف را باز کند تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد و البته یک موقعیت تک به تک هم توسط سیدعلی یحیی‌زاده از دست رفت.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی به وجود آوردند، اما تغییرات سعید اخباری جواب داد و محمد نسامی توانست لحظاتی پس از ورود به زمین با ضربه تماشایی دروازه پاس جنوبی را باز کند و چادرملو را به سه امتیاز دیگر برای ماندن در کورس صعود و رتبه دوم جدول برساند.

دیگر خبرها

  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • پلی به گذشته - نخستین گل های رحیم استرلینگ و هری کین برای تیم ملی انگلیس (2015/3/27) / فیلم
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد