Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@22:55:42 GMT

پیش بینی یک فعال بازار از قیمت خودرو در نیمه دوم سال

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۹۵۸

پیش بینی یک فعال بازار از قیمت خودرو در نیمه دوم سال

سعید موتمنی، در پاسخ به این سئوال که آیا انتظار برای کاهش قیمت‌ها منطقی است یا خیر؟ گفت: حتما قیمت‌ها کاهش می‌یابد، شیوه عملکرد خودروسازان تغییراتی مثبت را نشان می‌دهد در عین حال با تداوم ماندگاری ثبات در دیگر بازار‌ها قیمت خودرو نیز لازم است کاهش یابد.

به گفته وی در این قیمت‌ها خرید و فروشی در بازار جریان ندارد و در نتیجه متقاضیان فروش مجبورند دیر یا زود خود را با قواعد جدید این بازار تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح گزارش خبرانلاین رد خصوص پیش بینی وضعیت بازار خودرو را اینجا بخوانید

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت خودرو خودروسازان خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت

با وجود افزایش قیمت دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۳ در دومین روز هفته، اما برآیند بازار نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۰ روز گذشته ریزش ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ هم در بازار یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان قیمت دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این خودرو در طول ۱۰ روز گذشته با ریزش ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آن است که دناپلاس EF ۷، ۵ دنده ساده مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارد که طی ۱۰ روز گذشته ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. دناپلاس EF ۷، ۶ دنده توربو مدل ۱۴۰۲ نیز در این بازه زمانی با افزایش ۶۰ میلیون تومانی، ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • قیمت هایما در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول
  • پیش بینی آخر هفته ای بارانی برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی قیمت میلگرد آجدار در سال 1403
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد
  • قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت
  • سود ۴۵ درصدی بازار سرمایه با کاهش تنش‌ها