Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@22:18:31 GMT

شجاع خلیل‌زاده: آقای یزدانی، با فحاشی متعصب نمی شوی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۹۶۱

شجاع خلیل‌زاده: آقای یزدانی، با فحاشی متعصب نمی شوی

به گزارش وانانیوز، 

نودمین دیدار سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان سرخپوشان با تک گل دقیقه ۸۱ مهدی عبدی به برتری رسیدند. شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد بازیکنان ما خوب بود و این عملکرد خوب نشان داد که ما برنده این دیدار هستیم.

 

مدافع پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی گفت: متأسفانه سیاوش یزدانی از ابتدا تا آخر بازی تنها فحاشی می کرد و باید بگویم هیچ بازیکنی با فحاشی متعصب خوانده نمی شود و آن را باغیرت نمی دانند.

 

وی افزود: این بازی نشان داد که ما همچنان یک تیم پرقدرت هستیم و تلاش می کنیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

 

خلیل زاده درباره تجربه بازی کنار کنعانی زادگان در دربی یادآور شد: بازی کنار کنعانی زادگان هم خوب بود. او تجربه خوبی در دفاع دارد و توانستیم به راحتی مهاجمان استقلال را مهار کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما راه زیادی را تا پایان لیگ داریم اما همه هدف ما قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل است.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید