Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@22:14:41 GMT

کالدرون با هوش‌تر از استراماچونی بود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۹۶۲

کالدرون با هوش‌تر از استراماچونی بود

به گزارش وانانیوز،  جواد منافی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۰ اظهار داشت: بازی بار فنی بالایی نداشت و موقعیت‌ زیادی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد نشد، دو تیم بیشتر سعی کردند با یکدیگر درگیر شوند. تماشاگرانی که در داخل استادیوم و پای گیرنده‌های تلویزیونی بودند بازی خوبی را تماشا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: نقطه عطف این دیدار مهار پنالتی علی کریمی توسط بیرانوند بود که کمک کرد تیم پرسپولیس به مشکل برنخورد و در ادامه با آرامش بیشتری برای پیروزی تلاش کند. از آنجایی که حساسیت‌ها بالا بود و درگیری بین بازیکنان دو تیم زیاد بود باعث شد تماشاگران تحریک شوند و شروع به سنگ‌پرانی کنند.   پیشکسوت تیم فوتبال تصریح کرد: دو تیم روند خوبی را در این دیدار نداشتند و آمده بودند که شکست نخورند. به نظرم کالدرون مقداری با هوش‌تر از استراماچونی عمل کرد. تعویض‌هایی که کالدرون انجام داد نشان از هوش و ذکاوت سرمربی پرسپولیس داشت. خوشحالم تیم محبوبم برنده دربی شد و امیدوارم در بازی آینده خود مقابل سپاهان نیز با تمرکز بالا به میدان بروند تا مانند این دیدار سه امتیاز را کسب کنند.   انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: جواد منافی پرسپولیس استقلال کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند

تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی مقتدرانه مقابل کویت به عنوان تیم نخست مرحله گروهی راهی دور حذفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در تایلند با پیروزی ۴ بر صفر برابر کویت به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمد‌عباسی (۲ گل) توانستند برای ایران گلزنی کنند.

شاگردان وحید شمسایی با کسب این پیروزی با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله بعدی شد. ملی‌پوشان فوتسال ایران قبل از بازی با کویت موفق شدند افغانستان و بحرین را نیز شکست دهند.

تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست یافت. 

در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور بعد از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.

در حالیکه تنها ۲ ثانیه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.

در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.

 دیگر دیدار همزمان این گروه افغانستان ۳ بر ۲ توانست بحرین را شکست دهد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود. 

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان می‌رود. دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری، پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان