Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@14:44:24 GMT

فساد فراگیر سیستمی را برای ما باورانده اند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۰۲۸

فساد فراگیر سیستمی را برای ما باورانده اند

به گزارش صدای ایران، گل محمدی با بیان اینکه فساد برخی لایه های مدیریتی کشور را در برگرفته است، گفت: فساد به صورت سیستمی که همه کشور را فرا گرفته است و برای ما باورانده اند، نیست.
وی ادامه داد: قوه قضاییه به ریاست آقای الحجت اسلام رئیسی بدون توجه به گرایش سیاسی و جناحی با کسانی که منافع ملی را غارت کرده اند برخورد می کند و این یک عدالت قضایی است که اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی تاکید کرد که فقط برخورد با فساد کافی نیست و ما نیاز به آموزش داریم. وقتی مدیران ما پاک دستی را در ذهن و فکر خود ملکه کنند از خودسازی به خودباوری می رسند.
گل محمدی خاطر نشان کرد با فساد باید در گلوگاه آن برخورد گردد و ریشه فساد با حضور حجت الاسلام رئیسی که انقلابی برای فساد زدایی ایجاد کردند، اتفاق می افتد.
وی افزود، در مجلس هم باید فساد زدایی صورت گیرد.وقتی نماینده هایی که مردم را سر صندوق رای جمع می کنند و بعد از آن به رانت خواری می پردازند و مسائل دیگری که این هم تسلی می کند به خود دولت و مانع های پشت پرده ای که با آن منافع ملت صورت می گیرد.
وی تصریح کرد به همین دلیل باید قوانین روشن و شفافی وضع گردد و تمام انرژی های کشور آزاد گردد. ما این همه جنگل، دریا، معادن مختلف و این همه ثروت عظیم در کشوری چهارفصل داریم که معلوم نیست کجا و برای چه کسانی هزینه می شوند.
وی با اشاره به قوانین وضع شده در صنعت و معدن گفت اینها ثروت خدادادی و امفال هستند و امفال را باید حاکم اسلامی مدیریت کرده و سودش را عادلانه جهت رفاه و آسایش مردم هزینه کند.
این استاد دانشگاه با اشاره به نقش مجلس در فساد زدایی تصریح کرد، مجلس در راس امور است که بر عملکرد دیگر قوا و دستگاه های دیگر تاثیر می گذارد. اگر مجلس خوبی داشته باشیم تاثیرش را بر عملکرد دستگاه اجرایی خواهیم دید.
وی ادامه داد نمایندگانی باید سرکار بیایند که پاک دست باشند و شفافیت آرا داشته باشند و برای منافع ملی قانون وضع کنند که متاسفانه قوانین وضع شده ی غیرکارشناسی ای داریم که آفت هستند و دامنه گیر مردم شده اند.
گل محمدی به گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود، رهبر معظم انقلاب نقش جوانان را در گام دوم انقلاب پررنگ دیده اند. برای فساد زدایی باید توده ها و آحاد ملت و جوانان بیایند و نقش آفرینی کنند نه فرزندان و وابستگان مسئولان و جناح های سیاسی.
وی در پایان تاکید کرد، اگر میخواهیم فساد زدایی در مجلس اتفاق بیوفتد باید جوان های پرانرژی روی کار بیایند و ما در حوزه قدرت نرم و سخت خود تبدیل به یک قدرت هوشمند در منطقه و جهان شویم.  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران گل محمدی فساد مجلس سیاسی فساد زدایی انقلاب صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، این بزرگترین سامانه تولید برق خورشیدی برای یک نیروگاه آب شیرین کن در عمان با ظرفیت سالانه بیش از ٣٢ هزار مگاواتساعت برق سبز است که ١٠٠ درصد از مصرف آب شیرین کن را در طول شبانه روز پوشش می‌دهد.

این نیروگاه که توسط Veolia با مشارکت TotalEnergies توسعه یافته است، نقطه عطف مهمی در جهت تلاش‌های کربن زدایی در منطقه است، زیرا به کاهش حدود ٢٧٢٠٠ تن انتشار CO ٢ در سال کمک می‌کند که معادل آلاینده‌های تولید شده توسط حدودا ٦٠٠٠ خودروی موتور احتراق داخلی در سراسر جهان است.

ساخت نیروگاه خورشیدی مذکور در ماه اوت ٢٠٢٣ آغازشد، بهره برداری از آن در ماه مارس ٢٠٢٤ انجام شد و قرارداد اجاره برای بهره برداری از این مزرعه خورشیدی تا ٣١ مارس ٢٠٣٦ است.

سلیم بن ناصر العوفی وزیر انرژی و مواد معدنی کشور عمان در جریان بهره‌برداری از این طرح، تولید برق از منابع تجدیدپذیر را یکی از اهداف چشم انداز عمان ٢٠٤٠ اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • ببینید | جنبش ضداسرائیلی چگونه در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا فراگیر و گسترده شد؟
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم