Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن استقلال می‌گوید پرسپولیس لیاقت پیروزی در داربی ۹۰ پایتخت را نداشته است.

به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی بازیکن استقلال پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. شرمنده آن‌ها شدیم. ما لایق باخت نبودیم و اگر پنالتی گل می‌شد می‌توانستیم برنده داربی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد. ما مشکلات زیادی داریم که باید به آن‌ها رسیدگی شود. ما می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم اما آن‌ها بدون موقعیت ما را بردند و لیاقت این برد را نداشتند.

او ادامه داد: من قسم می‌خورم که فحش ندادم. اگر بدهم پای حرفم می‌مانم. سری قبلی محرومیتش را کشیدم اما یک فحش هم ندادم. هر کس که گفته دروغ گفته. آقای خلیل زاده هم در حدی نیست که من جوابش را بدهم.

یزدانی افزود: سال قبل من پای محرومیتش ایستادم چون او پا روی آشیل من گذاشت و فحش دادم و محروم شدم اما در این بازی اصلا فحش ندادم. من و سیامک نعمتی خیلی رفیق هستیم و او رفیق چندین و چند ساله من است و اصلا اتفاقی نیفتاده است.

او درباره اتفاقات رختکن استقلال پس از شکست گفت: ما مثل یک خانواده هستیم و بازیکنان همه ناراحت بودند و من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. حاشیه در تیم زیاد است و سعی می‌کنیم استقلال را به شرایط خوبش برگردانیم چون پوشیدن این لباس لیاقت می‌خواهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میلاد فخرالدینی یکی از خریدهای بحث‌برانگیز استقلال در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات بوده است، چرا که هم سن بالایی دارد و هم از نظر کیفی، سال‌ها پیش در فهرست مازاد همین تیم قرار گرفته بود. از سوی دیگر خیلی‌ها عقیده دارند بعد از مصدومیت کوین یامگا، می‌شد فرصت را در اختیار بازیکن جوانی همچون سامان تورانیان قرار داد.

بیشتر بخوانید: بازیکن استقلال در آستانه جدایی

با این حال فخرالدینی جذب شده و در ۲بازی اخیر هم به‌واسطه مصدومیت صالح حردانی در ترکیب اصلی قرار گرفت. از قضا او بسیار خوش‌اقبال بود که خطای شدید دقیقه سومش روی بازیکن آلومینیوم با کارت قرمز مستقیم داور مواجه نشد. کارشناسان داوری عقیده دارند فخرالدینی در این صحنه باید اخراج می‌شد؛ اتفاقی که اگر رخ می‌داد، استقلال باید کل مسابقه را ۱۰‌نفره بازی می‌کرد و اگر نتیجه نمی‌گرفت، فشار بسیار شدیدی روی فخرالدینی می‌آمد.

کد خبر: 1227311 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • اردن؛ رفیق دشمن
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال