Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:41:42 GMT

بیرانوند: جای فرشید اسماعیلی در دربی خالی بود!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۰۵۰

بیرانوند: جای فرشید اسماعیلی در دربی خالی بود!

گلر تیم پرسپولیس گفت: شاید باور نکنید اما من دو روز است که تصویر سازی می‌کنم که پنالتی برای استقلال اتفاق می‌‍افتد.

به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم هواداران را راضی کنیم. دربی شرایط خاصی دارد و من یک مقدار ناراحت هستم. سکوها از هر دو طرف خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در هفتمین دربی خودم هستم و انتظار داشتم سکوها پر شود و هواداران بیایند. متاسفانه نمی‌دانم چه دلیلی داشت که نیامدند. تبریک به هواداران و بازیکنان و مدیرعامل باشگاه.


وی در مورد دفع ضربه پنالتی گفت: شاید باور نکنید اما من دو روز است که تصویر سازی می‌کنم که پنالتی برای استقلال اتفاق می‌‍افتد. حتی فکر می‌کردم که استقلال دو پنالتی داشته باشد و آن را تصور کرده بودم. بر روی سه بازیکن که وریا غفوری، علی کریمی و داریوش شجاعیان بودند زوم کردم که قرعه به علی کریمی بود. این بازیکن را از تیم ملی می‌شناختم و در کنار وریا بیشترین وقت را با هم می‌گذراندیم. می‌دانستم امروز چه اتفاقی می‌افتد.


ترابی در مصاحبه خود گفت اگر مسی در استقلال باشد، بیرانود پنالتی آن را می‌گیرد. بیرانوند در این خصوص گفت: مهدی لطف دارد. چون خودش در تمرین پنالتی زیاد هدر داده است. پنالتی زدن در دربی شرایط خاص خودش را دارد. البته باید جای فرشید اسماعیلی را نیز خالی بدانیم. من اصلا اهل کری نیستم اما می‌خواست جبران کند که نبود.


گلر پرسپولیس در ادامه گفت: من از طرف حسین کنعانی از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. او نباید توپ را به سمت هواداران پرتاب می‌کرد. این تیم پنالتی از دست داده بود و هواداران عصبی بودند. دست بلند کردم تا بازیکنان را به جای سنگ پرتاب کردن تشویق کنند. برای شجاع خیلی خوشحال هستم که بعد از مدت ها مقابل سرمربی تیم ملی بازی کرد و در آینده اتفاقات خوب برای او رخ می‌دهد. برای خودم نیز خوشحالم که مقابل ویلموتس عملکرد مناسبی داشتم چون ایشان از من تعریف کرده بودند. به آقای تاج تبریک می‌گویم که ویلموتس را پایین آوردند و با بازیکنان دست دادند. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ افتاد.


بیرانوند در مورد وضعیت مالی پرسپولیس گفت: الان هفته چهارم است و دیروز انصاری فرد برای ما صحبت کرد و قول خوبی به ما داد. امیدوارم قبل از بازی با سپاهان مدیرعامل به وعده اش عمل کند.


این بازیکن درباره آینده خود گفت: من یاد 5.6 سال قبل می‌افتم که پشت سر هم به باشگاه می‌آمدم و قرارداد منعقد نمی‌شد. امسال هم این اتفاق می‌افتد و قرارداد خوبی با پرسپولیس می‌بندم.


در ادامه خبرنگاران مارک عطر بیراوند را پرسیدند که او جواب داد: این عطر را مهدی طارمی به من هدیه داد. خیلی گرون است. ما عطر مشهدی می‌زنیم اما طارمی اورجینال می‌خرد.

پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!