Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@19:26:56 GMT

محدودیت‌های رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۰۷۸

محدودیت‌های رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک

رویداد۲۴ حسن روحانی رئیس جمهور در حالی فردا (دوشنبه) عازم نیویورک می‌شود که دولت آمریکا به دلیل نگرانی از تاثیر سخنرانی و مصاحبه‌ها و برنامه‌های رئیس‌جمهور بر افکار عمومی جهان، و همچنین فعالیت‌های رسانه‌ای وزیر امور خارجه؛ حتی محدودیت‌هایی برای تردد هیات ایرانی ایجاد کرده است.

دولت ترامپ ویزای مجموعه معاونین دفتر رئیس‌جمهور هم که علی‌القاعده مسئولیت مدیریت برنامه‌های رییس‌جمهور را دارند صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش،‌ رئیس‌جمهور دو مصاحبه تلویزیونی با دو شبکه مهم آمریکا دارد.

با دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار کرده و با سران کشورهای فرانسه، انگلیس، ژاپن، سوئیس، اسپانیا، عراق، سوئد و پاکستان و چند کشور دیگر دیدار می‌کند.

نشست مطبوعاتی در پایان سفر رئیس‌جمهور در ظهر پنجشنبه انجام شده و سپس وی نیویورک را به سمت تهران ترک می‌کند.آمریکا به تیم رسانه ای دولت، ویزا نداد.

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، حسن روحانی ، رئیس جمهور ، سفر روحانی به نیویورک ، محدودیت دولت آمریکا ، ویزای مجموعه معاونین دفتر رئیس جمهور ، سازمان ملل متحد سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن روحانی رئیس جمهور سفر روحانی به نیویورک محدودیت دولت آمریکا سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت ایران به دنبال محو کامل رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • ببینید | رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه