Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی، هافبک پرسولیس تهران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در شهرآورد ۹۰ پایتخت بیان کرد: تیم ما خوب بازی کرد و تیم برتر میدان بود و در حالی که بازی مساوی بود، با تعویض‌های هجومی که داشتیم، به پیروزی رسیدیم. جو ورزشگاه همیشه در دربی‌ها فوق‌العاده است و به نظرم اگر حضور تماشاگران ۹۰ به ۱۰ می‌شد خیلی خوب بود اما حالا که اینطور نشده، ای کاش بلیت‌های بیشتری می‌فروختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود

او در خصوص پست بازی اش در زمین گفت: هر جا سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم و در خدمت پرسپولیس هستم.

همچنین آدام همتی هم درخصوص این بازی گفت: همیشه دوست داریم در مسابقات پیروز شویم و در دربی هم همینطور شد. درگیری‌ها در بازی طبیعی بود و به دلیل اینکه بازی پرفشار بود، هر ۲ تیم دوست داشتند به برتری برسند. در مجموع فکر می‌کنم بازی تماشاگر پسندی بود.

بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

برنامه فدراسیون فوتبال در دور برگشت استفاده از کمک داور ویدیویی در دربی و هم‌چنین دیدار پایانی جام حذفی بوده است که روز دربی شاهد این اتفاق بودیم.

رضا فتاحی پیرو اتفاقاتی که فصل گذشته در بازی دو تیم رخ داده گفته اگر قرار به تکرار اتفاقات فصل گذشته باشد به تیمش اجازه بازی نمی‌دهد. او همچنین از مسئولان خواسته از VAR برای این بازی استفاده شود تا اشکالات و ابهامات از بین برود.

استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی یادشده منوط به این است که فدراسیون فوتبال با درخواست باشگاه سپاهان موافقت کند و از سویی فیفا هم این مجوز را به فدراسیون فوتبال بدهد.

چرا که هنوز فیفا مجوز استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی‌های لیگ برتر را تایید نکرده  و تنها به صورت موردی و در دربی رفت و برگشت به فدراسیون فوتبال این اجازه را داده است.

هم‌اکنون دو دستگاه VAR در ایران وجود دارد و قرار است در ماه جاری ۷ دستگاه دیگر وارد شود تا فصل آینده همه بازی‌های لیگ  باحضور این کمک داوری برگزار شود.

فدراسیون فوتبال به زودی به این درخواست باشگاه سپاهان، البته بعد از نامه‌نگاری با فیفا پاسخ خواهد داد.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس