Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم شامگاه یکشنبه در نشست با بهره‌برداران صنایع دستی جزایر قشم افزود: فروش تولیدات شناسنامه‌دار و با برچسب قیمت مشخص و توجه به نوع بسته بندی و چیدمان مناسب، از ارکان ارتقاء کیفیت فروش و جذب گردشگر است.

طاهره شهرکی افزود: در همین راستا سازمان منطقه آزاد قشم به منظور حمایت از میراث فرهنگی جزیره، شناسنامه محصولات تولیدی را تهیه کرد و به صورت رایگان در اختیار بهره‌برداران حوزه صنایع دستی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، آموزش شیوه‌های بسته بندی نوین برای تولیدات سنتی نیز از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد در این زمینه است.

شهرکی ادامه داد: فعالان حوزه صنایع دستی در جزیره‌های قشم و هنگام  ۳۰ روز فرصت دارند تا با به روز رسانی فروشگاه خود و رعایت موازین آیین‌نامه‌ی اجرایی، فروشگاه خود را تجهیز و مجوز دریافت کنند.

افزون بر ۲۳ تعاونی و کارگاه و ۲۵ واحد عرضه کننده محصولات صنایع دستی در تولید، توزیع و فروش این محصولات در سطح جزیره‌های قشم و هنگام فعال هستند.

۷۵۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری صنایع دستی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جزیره قشم میراث فرهنگی قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: از مجموع تولیدات به فروش رفته صنایع دستی، ۳۰میلیارد ریال در کارگاه‌ها و ۷۰ میلیارد ریال مربوط به بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی بوده است.
محمد بینوا با اشاره به اینکه هم اکنون در سه بازارچه و نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در قالب ۵۰غرفه عرضه و فروش در مرکز شهرستان فعال است گفت: به ترتیب نساجی سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قمیتی ، زیور آلات سنتی، بافت‌های داری مانند زیلو و گلیم ، سفال و سرامیک ، قلمزنی ، منبت و پیکر تراشی و تولیدات چرمی بیشترین میزان فروش صنایع دستی شهرستان را به خود اختصاص داده است
وی افزود: اخذ نشان ملی و مرغوبیت کالا توسط هنرمندان صنایع دستی نشانه ریشه دار بودن این هنر در شهرستان کاشان و مایه مباهات و غرور ملی است.
معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان افزود: در حال حاضر بیش از هزار هنرمند در ۷۰ رشته مختلف صنایع دستی در شهرستان کاشان فعالیت دارند و این ظرفیت مناسبی برای رونق صنایع دستی در کاشان است.

دیگر خبرها

  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع‌دستی ایلام در نوروز
  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع دستی ایلام در نمایشگاه‌های نوروزی
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • بازدید ۵ هزار گردشگر از جزیره آشوراده
  • غزه ؛ غرق شدن 12 نفر هنگام کسب کمک در دریا
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی