Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:45:18 GMT

شادی ویژه محسن خلیلی پس از گل عبدی (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۳۳۸

محسن خلیلی اگرچه پیروزی روی نیمکت پرسپولیس را تجربه کرده است ولی این سه امتیاز برای او طعم ویژه تری داشت.

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی در اسفندماه سال گذشته بود که در دوران مدیریت ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد و جایگزین مصطفی عرب شد.


خلیلی در ادامه موفق شد همراه با تیم محبوبش قهرمانی در لیگ را جشن بگیرد و در این مسیر به موفق شد در دوران پس از بازنشستگی، شکست استقلال را از روی نیمکت تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال شرایط برای محسن خلیلی خوب پیش نرفت و پس از اینکه برانکو ایران را ترک کرد، او یکی از چهره هایی بود که به شدت توسط هواداران مورد عتاب قرار گرفت.


پس از انتخاب کالدرون تا حدودی خلیلی از اتهاماتی که به او برای آوردن افشین قطبی به پرسپولیس زده می شد، مبرا شد و به کارش به عنوان سرپرست ادامه داد.


پرسپولیس پس از برانکو به یک برد ویژه نیاز داشت؛ بردی که امروز اگرچه با نمایشی خوب و چشم گیر به دست نیامد ولی همانطور که در تصاویر می بینید، هیجان و شادی ویژه ای به نیمکت پرسپولیس و به خصوص محسن خلیلی داده، که روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

 

 


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

پرسپولیس تهران محسن خلیلی دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محسن خلیلی دربی داربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 6087295

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!