Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سیاوش یزدانی مدافع استقلال گفت: هفته‌های بسیار سختی را در حال پشت سر گذاشتن هستیم و بدهی‌های باشگاه باعث شده تا مشکلاتی برای تیم چه در لیگ و چه در آسیا به وجود بیاید. در اینجا جا دارد به دلیل باخت از هواداران عذرخواهی کنم. دوست داشتیم آن‌ها را شاد کنیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما تمام تلاش خود را کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت داوری برای ما خوب نبود. در صحنه‌ای گل پرسپولیس توپ به دست ترابی برخورد کرد. وقتی پنالتی ما توسط کریمی نواخته شد، بیرانوند از دروازه چند قدم جلو آمده بود. به نظر من داور باید بیشتر دقت می‌کرد.

مدافع استقلال ادامه داد: اگر پنالتی ما گل می‌شد می‌توانستیم برنده شویم. تیم ما از زمین تا آسمان مشکلات دارد. موضوع این نیست که من بخواهم در رابطه با آن صحبت کنم و مسئولان باید رسیدگی کنند. پرسپولیس بدون موقعیت ایجاد صحنه مهمی این بازی را برد.

یزدانی در مورد درگیری با شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی گفت: به جان عزیزترین کسی که دارم من به هیچ نفری فحش ندادم. مطمئن باشید من به شجاع بی‌احترامی نکردم. سیامک نعمتی دوست قدیمی من است و سال‌هاست که ما با هم رفیق هستیم. لطفا در مورد حواشی سوال نپرسید. پارسال من به دلیل فحاشی از طریق کمیته انضباطی محروم شدم و جورش را هم کشیدم.

وی در پایان تاکید کرد: شجاع در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم. در شان من نیست که بخواهم با او دهان به دهان شوم. نمی‌خواهم بیشتر در رابطه با حاشیه صحبت کنم. مسئولان به جای حرف زدن بهتر است عمل کنند تا مشکلات حل شود؛ اگرچه ابتدای فصل است و ما مطمئنا به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، سیاوش یزدانی ، شجاع خلیل زاده ، استقلال تهران ، هواداران استقلال ، لیگ برتر ، دربی90 سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیاوش یزدانی شجاع خلیل زاده استقلال تهران هواداران استقلال لیگ برتر دربی90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال