Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از موضوعات مورد توجه درباره انسان، موضوع رشد معنوی اوست تا در سایه آن بتواند به سعادت دنیوی و مهم‌تر از آن سعادت در آخرت دست پیدا کند. موضوعی که هدف خلقت بشر بوده و رسالت انبیاء نیز برای تحقق این هدف است.

در راستای این موضوع حجت الاسلام احمد پناهیان با اشاره به وجود پرسود ولی فقیه در یک جامعه، اشاره داشت: ۱۴۰۰ سال جامعه در اختیار امام عادل (ولی فقیه) نبوده است، اینکه الان ما در کشور ایران اسلامی خود از وجود نازنین رهبر معظم انقلاب بهره‌مند هستیم، جزء استثناها بوده و معجزه است که ضروری است قدر آن را دانست و به صحبت‌ها و پیام‌هایشان جامعه عمل پوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اگر جامعه پرورش پیدا نکرده باشد، امام حسین(ع) هم که باشی جامعه حرفت را گوش نمی‌دهد، ایشان که ولی فقیه هستند و نائب عام امام زمان(عج) و جایگاه خود را دارند.

در ادامه صحبت‌های کامل حجت الاسلام احمد پناهیان را درباره ضرورت رشد معنوی جامعه اسلامی مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار شنیدنی ها ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی تهران علیه حسین دهباشی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد.

در همین راستا ضمن اعلام جرم، این فرد برای ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شد.

روز گذشته نیز دادستانی تهران در راستای حفظ امنیت روانی جامعه علیه چند روزنامه و فرد از جمله روزنامه جهان صنعت، روزنامه اعتماد، عباس عبدی اعلام جرم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • دادستانی تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه حسین دهباشی