Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:19:17 GMT

اشعار مداحی باید مبتنی بر مدارک موثق باشد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۷۴۹

اشعار مداحی باید مبتنی بر مدارک موثق باشد

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی شامگاه یکشنبه در جمع تعدادی از مسئولان فرهنگی افزود: خروجی برنامه‌های مذهبی باید آگاهی‌دادن به مردم و جوانان در خصوص مسائل اعتقادی باشد.

وی ادامه داد:  مداحان و شاعرانی که در ارتباط با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فعالیت دارند باید از مطالب متقن و درست برای برنامه‌های خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مردم شور و علاقه بسیار خاص و وصف ناپذیری به اهل بیت عصمت و طهارت دارند بیان داشت: عشق به امام‌حسین(ع) در تمام وجوه زندگی مردم قرار دارد.

ناصری یزدی گفت: این علاقه بسیار زیاد سبب شده که مردم استان در تدارک برای برنامه‌ها و مراسم‌های مربوط به امام‌حسین(ع) در مناسبت‌های مختلف باشند.

امام جمعه یزد به مراسم‌های عزاداری مردم در محرم امسال اشاره کرد و افزود: امسال همانند سال‌های قبل مردم در مراسم‌های عزاداری سنگ تمام گذاشتند و مراسم بسیار باشکوه برگزار شد.

ناصری یزدی با قدردانی از مردم که در باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌ها نقش داشتند گفت: عظمت و شکوهی که در مراسم‌های عزاداری یزد دیده شد حاصل حضور و همکاری تمام مردم  بود و لازم است از همه تشکر کنیم.

در این نشست توسط برخی رئیسان هیات‌های مذهبی و مسئولان فرهنگی بر نظارت برنامه‌ها و غنابخشیدن به عزاداری‌ها اقدام تاکید شد.  

استان یزد در حال حاضر با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد محرم ۹۸ امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد

 

ادامه تصاویر را از اینجا ببینید

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون