Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزیر کشور در مناطق سیل زده گفت: با پیشگیری مناسب شاید نتوانیم همه عوارض حوادث از جمله سیل‌های احتمالی پیش رو را از بین ببریم اما می‌توانیم با خسارات کمتری رو به رو باشیم.

به گزارش ایرنا محمود زمانی قمی یکشنبه در دهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خوزستان در استانداری اظهار داشت: باید توجه داشت که در ماه‌های آینده اگر باز هم شاهد رحمت الهی باشیم باید اقداماتی را برای پیشگیری از حوادث و خسارت احتمالی تدبیر کرده باشیم تا از تکرار خسارتها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ابعاد حادثه سیل در خوزستان بسیار وسیع بوده است اما وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم به اندازه همین ابعاد نیز تلاش برای جبران خسارت‌ها صورت گرفته است، با بررسی و مطالعه گزارشهای مناطق سیل زده استان، حجم کار انجام شده در این مناطق مشخص می شود.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌هایی که مسئولان در استان خوزستان داشته اند، بخش بزرگی از کار انجام شده است ، به یقین تاکنون مشکلاتی وجود داشته و در آینده هم خواهد بود اما باید تلاش کنیم هر چه سریعتر اقدامات لازم در مناطق خسارت دیده انجام شده و به پایان برسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیل نماینده وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی

محمد رئیسی  اظهار کرد: تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته و به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی های کارکنان لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری شهروندان در شرایط بحرانی بسیار مهم است، افزود: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طغیان رودخانه های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش های کارکنان عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به این شرایط جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ‌ضروری و همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل‌ های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است